عصر بازار

برگزاری بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه

عصر اعتبار- بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با عنوان «توانگری مالی و توانمندی مدیریتی در شرکت های بیمه، چالش ها و الزامات» توسط پژوهشکده بیمه وابسته به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز بیمه برگزار می‌شود.

برگزاری بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، در همایش بیمه و توسعه صورت می گیرد: انجام مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری دو جانبه هیات های ایرانی و خارجی فعال در صنعت بیمه
    انجام مذاکرات دوجانبه میان هیأت های خارجی حاضر در بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه با شرکت های بیمه داخلی از جمله برنامه های پیش بینی شده در حاشیه همایش بیمه و توسعه است.
    دکتر امیر صفری رییس همایش بیمه و توسعه با اعلام این مطلب گفت: برپایی میزگرد فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بیمه ایران فرصت مغتنمی است که در خلال همایش بیمه و توسعه امکان انجام مذاکرات دو جانبه میان شرکت های بیمه ایرانی با طرف‌های خارجی را فراهم می‌آورد.
    وی ضرورت برگزاری این ملاقات های دو جانبه را در اهمیت توسعه فعالیت های بین المللی صنعت بیمه به عنوان اقتضائات ورود به دوران پسا تحریم دانست و افزود: اساساً سیستم های اقتصادی نیازمند طراحی نظام های تعاملی و توافقی با ذینفعان کلیدی خود برای دستیابی به یک مدل مؤثر همکاری هستند و برگزاری میزگرد فرصت های سرمایه گذاری و انجام دیدارهای دو یا چند جانبه شرکت های بیمه داخلی با طرف های خارجی می تواند دسترسی به این مدل همکاری را آسان تر کند.
    کارگروه اطلاع رسانی همایش اعلام کرد: سندیکای بیمه گران ایران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری این همایش متولی برگزاری میزگرد فرصت های سرمایه گذاری در صنعت بیمه ایران و تنظیم برنامه دیدارهای چند جانبه است که در آن سازمان ها و نهادهای مرتبط داخلی از جمله اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران فعال خواهند بود.
    همایش بیمه و توسعه میزبان 2 هزار فعال صنعت بیمه داخلی و خارجی
    یش از 2هزار فعال صنعت بیمه و دانشگاهیان مرتبط با بیمه های بازرگانی در همایش بیمه و توسعه حضور می یابند.
    کارگروه اطلاع رسانی بیست و دومین همایش بیمه و توسعه اعلام کرد: مطابق تصمیمات اتخاذ شده در دومین نشست کمیته اجرایی این همایش برنامه ریزی های لازم برای حضور 2هزار نفر از فعالان صنعت بیمه کشور،دست اندرکاران اقتصادی،میهمانان و متخصصان برجسته بین المللی و دانشجویان و دانشگاهیان فعال در حوزه بیمه صورت می‌گیرد.
    این گزارش می افزاید در میان سخنرانان اصلی این همایش علاوه بر وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل بیمه مرکزی،پیش بینی لازم برای انجام سه سخنرانی تخصصی توسط نخبگان بین المللی در عرصه توانگری مالی از کشورهای مختلف انجام پذیرفته است.
    شخصیت برجسته توانگری مالی جهان، سخنران ویژه همایش بیمه و توسعه
    پروفسور کارل ون هال، یکی از شناخته شده ترین شخصیت های علمی در زمینه توانگری مالی در جهان و رییس کمیته حل اختلافات مؤسسه بازارهای مالی اروپایی در بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بین المللی بیمه و توسعه سخنرانی می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو