عصر بازار

۷میلیون تومان بپردازید

اولتیماتوم ۲ ماهه به متقاضیان مسکن مهر پردیس

عصر اعتبار- شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای با اعلام قیمت نهایی ۳۷.۵ میلیون تومانی واحدهای مسکن مهر پروژه کوزو اعلام کرد: متقاضیان تا ۳۰ دی امسال باید نسبت به واریز دو قسط ۳.۵ میلیون تومانی اقدام کنند، قسط ۴.۶ میلیونی آخر نیز باید در زمان تحویل واریز شود.

اولتیماتوم ۲ ماهه به متقاضیان مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، شرکت عمران پردیس اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره 53 مبنی بر اعلام  قیمت نهایی پروژه کوزو  به استحضار می‌رساند کلیه متقاضیان محترم که در بلوک‌های واقع در زون‌های 1، 4 شمالی و 5  شرکت کوزو دارای انتخاب واحد و آن دسته از متقاضیانی که اطلاعیه مربوط به شیوه پرداخت باقیمانده قیمت نهایی، به کارتابل آنها در سامانه هوشمند پردیس ارسال شده است و تاکنون نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکرده‌اند، باید در چارچوب برنامه زمانبندی مندرج در اطلاعیه نسبت به پرداخت اقساط باقیمانده خود اقدام فوری معمول کنند.

    همچنین به استحضار آن دسته از متقاضیانی که اطلاعیه واریز وجه به کارتابل آنها ارسال نشده است، می‌رساند  این متقاضیان باید در چارچوب جدول ذیل نسبت به پرداخت باقیمانده سهم آورده خود به‌صورت اقساطی اقدام کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی