عصر بازار

بازدید اعضای هیأت مدیره پست‌بانک ایران از دومین نمایشگاه بانک و بیمه کیش

عصر اعتبار- فریبرز شعبانیان نائب رئیس هیأت مدیره و علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست‌بانک ایران ضمن حضور در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس جزیره کیش از نمایشگاه مذکور بازدید و با حضور در غرفه اختصاصی این بانک پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان و خبرنگاران شدند.

بازدید اعضای هیأت مدیره پست‌بانک ایران از دومین نمایشگاه بانک و بیمه کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، شعبانیان در گفتگو با خبرنگاران سرویس بانک و بیمه برخی از رسانه‌ها که در این نمایشگاه حضور داشتند به تشریح طرح پرداخت تسهیلات خرید خودرو و کالاهای بادوام برای رونق اقتصادی پرداخت و گفت: در زمان رکود پرداخت اینگونه تسهیلات کمک خوبی است و درافزایش قدرت خرید خانوارها و فروش کالاهای تولیدی بسیار مؤثر می‌باشد.
    وی در ادامه عنوان کرد: اساساً بانک‌ها تأمین کننده منابع مالی بخش‌های اقتصادی هستند و تلاش می کنند تا با تأمین سرمایه در گردش آنان نقش اساسی در رونق اقتصادی و تولید ایفا نمایند.
    همچنین نعمتی در این گفتگو اظهار داشت: پست‌بانک ایران بانک ویژه‌ای است که در بیش از 130کشور جهان وجود دارد و خدمات خرده‌بانکداری اعم از خدمات بانکی و عمومی را ارائه می‌کند.
    وی افزود: وظیفه این بانک توسعه خدمات بانکی و عمومی در بستر وزارت ارتباطات و مخابرات و دفاتر پستی ویژه در دفاتر ICT روستائی است و البته نقاطی که بانک وجود ندارد پست‌بانک ایران حضور یافته و خدمت‌رسانی می‌کند.
    عضو هیأت مدیره در پایان عنوان کرد: وظایف پست‌بانک ایران بسیار سنگین است زیرا تنها خرده‌بانکدار کشور است و هدف آن کمک به رونق و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMSها) در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و حتی صنایع کوچک است که لازم است برای تثبیت این خدمات در حوزه‌های دفاتر ICT حمایت‌های لازم صورت پذیرد.
    گفتنی است: شعبانیان و نعمتی به همراه حمید محمدی رئیس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد تجاری و معاونین اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو