عصر بازار

آغاز فعالیت بیمه سینا در نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه

عصر اعتبار- شرکت بیمه سینا به عنوان یکی از شرکت های معتبر در صنعت بیمه کشور، فعالیت خود را در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش آغاز کرد.

آغاز فعالیت بیمه سینا در نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، غرفه این شرکت در سالن B،  شماره 42 قرار دارد و از لحاظ موقعیت مکانی وامکان بازدید گسترده،  دارای امتیاز خاصی است. این غرفه با 80 متر مساحت و طراحی مناسب، امکان پاسخگویی به مراجعان داخلی و خارجی نمایشگاه بین المللی را دارد و ساعتی پس از مراسم افتتاحیه، توسط فعالان صنعت بیمه، خبرنگاران و شرکت کنندگان اقتصادی نمایشگاه بازدید شد.

    در روز نخست نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه که با هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور همزمان است، امین شیرکانی مدیرعامل شرکت بیمه سینا در نمایشگاه حضور می یابد و دیدارهایی با دیگر فعالان اقتصادی و بیمه ای دارد که پیش بینی می شود این امر در تعامل مثبت بین شرکت های بیمه ای حاضر در نمایشگاه و رایزنی های اقتصادی موثر باشد.

    بر اساس این گزارش، دیشب در مراسم افتتاح دو نمایشگاه مهم  اقتصادی، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهوی  و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، الهام امین زاده، معاون حقوقی رئیس جمهوری و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه 11 سفیر و فعالان اقتصادی سوییس، هلند ، انگلستان، آلمان، فرانسه، کانادا، امارات متحده عربی و چین حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی