عصر بازار

(۶۳) Kish Invex ۲۰۱۵

حضور فعال بورس کالای ایران در دو نمایشگاه بزرگ اقتصادی در کیش؛ تبیین نقش آفرینی بین المللی بورس کالا در دوران پساتحریم

عصر اعتبار- نمایشگاه بورس کالای ایران در دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور که از روز دوشنبه ۱۸ آبانماه در منطقه آزاد کیش آغاز بکار کرد، حضور پررنگی دارد.

حضور فعال بورس کالای ایران در دو نمایشگاه بزرگ اقتصادی در کیش؛ تبیین نقش آفرینی بین المللی بورس کالا در دوران پساتحریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار» به نقل از  بورس کالای ایران، ارکان بازار سرمایه کشور از جمله بورس کالای ایران امسال با حضور در یک غرفه مشترک از تاریخ 18 الی 22 آبان ماه در این دو نمایشگاه حضوریافته و برنامه های گسترده ای را برای حضور موثرتر در این دو نمایشگاه در نظر گرفته اند.

    بر اساس این گزارش، بورس کالای ایران امسال در محل غرفه ارکان بازار سرمایه کشور با حضور مسئولان ارشد اقتصادی کشور، صاحبنظران مسائل اقتصادی ، بازار سرمایه و سرمایه گذاران خارجی، فرصت مناسبی را برای بحث و تبادل نظر در خصوص مهم ترین مسائل مربوط به بازار سرمایه ایران و بورس کالا فراهم خواهد آورد.

    شایان ذکر است، امروز سه شنبه 19 آبان ماه ،دکتر حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران در همایش «اقتصاد ایران در پساتحریم؛ کیش دورازه ورود» و در پنل اختصاصی بازار سرمایه کشور که با حضور مقامات ارشد بازار سرمایه ایران در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود، در خصوص نقش آفرینی بورس کالا در بازارهای بین المللی در دوران پساتحریم سخنانی را ایراد خواهد کرد.

    لازم به ذکر است دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور از روز دوشنبه 18 لغایت جمعه 22 آبانماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود و بورس کالای ایران در سالن اصلی در غرفه ارکان بازار سرمایه میزبان مخاطبین خواهد بود.

    حضور مقامات ارشد کشور

    گفتنی است روز دوشنبه 18 آبانماه مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کشور با حضور دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، ابراهیم رحیم پور معاون آسیا، اقیانوسیه و مشترک المنافع وزارت امور خارجه، دکتر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، 11 سفیر از کشورهای مختلف و جمعی ازصاحبنظران و اقتصاددانان کشور در در جزیره کیش برگزار شد.

    بنابر این گزارش، 185 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس ، هلند ، انگلستان ، آلمان ، فرانسه ، امارات متحده عربی ، چین ، کانادا و همچنین نمایندگان ، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک ، بورس و بیمه در این رویداد شرکت کرده اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی