عصر بازار

برگزاری آزمون اولیه جذب نماینده شرکت بیمه دی

عصر اعتبار- در راستای اطلاعیه شرکت بیمه دی مبنی بر اعطای نمایندگی در سراسر کشور، آزمون اولیه فرآیند جذب نماینده حقیقی و نمایندگان ویژه عمر در روز جمعه مورخ ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون اولیه جذب نماینده شرکت بیمه دی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، معصومه معصوم بیگی مدیر آموزش و پژوهش ضمن اعلام این خبر گفت: پس از بررسی فرم‌های ارسالی، افراد واجد شرایط برای شرکت در آزمون دعوت شده اند که این آزمون شامل مباحثی از جمله سنجش هوش، فن آوری اطلاعات (کار با رایانه) و اطلاعات عمومی است که در نهایت افرادی که نمره قبولی کسب کنند برای مصاحبه معرفی خواهند شد.
    مدیر آموزش بیمه دی بیان داشت: قابل ذکر است این آزمون در محل دانشگاه علمی کاربردی بیمه ایران به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، خ شکرابی، پلاک 83 برگزار خواهد شد.
    جزئیات نحوه ثبت نام و زمان تشکیل آزمون از طریق سامانه پیام کوتاه برای کلیه متقاضیان، رؤسای شعب و مدیران ذیربط ارسال می گردد.
    وی افزود: مصاحبه با حضور روانشناس، متخصص گزینش و مشاوران بیمه ای برگزار خواهد شد و برگزیدگان پس از کسب نتیجه مطلوب به دوره های آموزشی آمادگی آزمون بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دعوت خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی