عصر بازار

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست پست بانک منطقه دو تهران برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم معارفه محمدباقر نوری به سمت مسئول جدید حراست مدیریت شعب منطقه دو تهران و تجلیل از زحمات حبیب‌الله کشفی مسئول پیشین حراست این منطقه با حضور رئیس سازمان حراست کل استان تهران، آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست پست بانک ایران و مدیر و سایر مسئولان منطقه مذکور برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست پست بانک منطقه دو تهران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم رئیس سازمان حراست کل استان تهران، انتظارات این سازمان را در سه محور؛ اخلاقی، قانونی و رعایت حدود شرعی بیان کرد و بر ارائه مستمر آموزش‌های حراستی به کارکنان بر اساس نظام‌نامه آموزشی، صیانت و اقدامات پیشگیرانه، اصل برنامه محوری در چارچوب قوانین و مقررات، توجه و اهتمام لازم مسئولان نسبت به حوزه فناوری اطلاعات تأکید نمود.
    شهرکی‌کیا نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام حسینی گفت: یکی از مهمترین وظایف حراست، حفاظت و حراست از بانک و سرمایه آن و همچنین صیانت از حیثیت و حرمت کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی و انسانی است.
    وی در ادامه بر تلاش جهت حل مشکلات، رفع موانع و ایجاد تعامل و برادری بین کارکنان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: بین تقصیر و قصور تفاوت زیادی است و رضای خداوند متعال و خلق و مصلحت بانک باید همیشه در سرلوحه وظایف و امور همه قرار گیرد.
    شهرکی تصریح نمود: شعار حراست پست بانک ایران "حراست اخلاق‌گرا ، تصمیم‌ساز، اثرگذار و پاسخگو" است، یعنی اینکه؛ اخلاق‌گرائی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و به عنوان مشاوری امین در تصمیم‌سازی‌ها عمل کرده و به‌عنوان مغز متفکر مدیریت در اجرای برنامه‌ها و اهداف بانک پاسخگو بوده و ضمن همگام بودن با مدیریت و کارکنان، درحل همه مشکلات مجموعه نیز اثرگذار می‌باشد.
    وی اضافه کرد: ایجاد حوزه تخصصی حراستی IT بر اساس پیشرفت تکنولوژی و جذب نیروهای متخصص در این حوزه، اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از بروز اختلاس‌، ارتقاء سازمانی برخی از مسئولان حراست استان‌ها، تقویت چارت سازمانی حراست و در نظر گرفتن کارشناس IT حراست در مدیریت‌های شعب و تجهیز و راه‌اندازی گاردپول‌رسان در استان‌ها از جمله اقدامات مهم دفتر مرکزی حراست است که همه این موفقیت‌ها را مرهون همکاری و تعامل تیم جدید خبره و متخصص در حوزه حراست هستیم.
    گفتنی است: درپایان این مراسم از زحمات کشفی تقدیر و حکم انتصاب نوری نیز به وی اعطاء گردید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی