عصر بازار

بهره‌برداری از دفتر پست بانک روستای ولدخانی شهرستان سمیرم

عصر اعتبار- در راستای گسترش خدمات متنوع پست بانک ایران درسطح کشور، دفترخدمات بانکی روستای ولدخانی از توابع شهرستان سمیرم طی مراسمی و با حضور مسئولان پست بانک استان اصفهان، مسئولان محلی و اهالی این روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از دفتر پست بانک روستای ولدخانی شهرستان سمیرم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، بخشدار مرکزی سمیرم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مسئولان پست‌بانک ایران به جهت راه‌اندازی این دفاتر، خدمت‌رسانی آن در مناطق محروم و روستائی را ستودنی و بسیار مهم برشمرد.
    همچنین بهزاد امیریان مدیرشعب پست بانک استان ضمن قدردانی از بخشدار، دهیار و اعضای شورای اسلامی به معرفی بانک و تشریخ خدمات بانکداری الکترونیکی و سایر خدمات آن پرداخت و افزود: در این دفتر تمامی خدمات رایج بانکی به‌صورت لحظه‌ای(Online) به اهالی ارائه و موجب رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی منطقه می‌گردد.
    گفتنی است: این روستا دارای طبیعت بکر درحاشیه رشته کوه دنا و قطب تولید سیب استان است و محل گذر هشت روستا به منظور دسترسی به شهرستان سمیرم می‌باشد که ایجاد این دفتر می‌تواند در این منطقه بسیار مؤثر باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی