عصر بازار

بدهی ۲۵۰ میلیاردی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

عصر اعتبار- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به خساراتی که عدم پرداخت به موقع از سوی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها وارد می‌شود، تاکید کرد: تجمیع بیمه‌ها به معنی افزایش قدرت نیست. ما می‌خواهیم منابع در اختیار کسی باشد که ارائه خدمت می‌کند.

بدهی ۲۵۰ میلیاردی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکترعلی‌اصغر پیوندی درباره بدهی بیمه‌ها به این دانشگاه، گفت: مطالبات ما بالغ بر250 میلیارد تومان از بیمه‌های خدمات درمانی، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح است که از اول امسال تاکنون به ما پولی پرداخت نشده است.

    وی افزود: ما برای جوابگویی به کادر درمانی فقط تا آخر تیرماه توانسته‌ایم کارانه نیروهای خود را پرداخت کنیم؛ ولی از آن به بعد دیگر امکان‌پذیر نیست.

    پیوندی با اشاره به آسیبی که عدم پرداخت به موقع بیمه‌ها به نظام سلامت می‌رساند، ادامه داد: عدم پرداخت کارانه‌ها باعث نارضایتی کادر پزشکی و پرستاری می‌شود و روی ارائه خدمات اثر می‌گذارد. عدم هماهنگی و همسویی بیمه‌ها ما را دچار مشکل می‌کند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به رضایت‌مندی 85 درصدی مردم از نظام سلامت بعد از اجرای طرح تحول، گفت: امیدواریم این مشکل با یک روند منطقی حل شود. برای درک ریشه این مساله باید برگردیم به اسناد بالادستی در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانینی که در خصوص تجمیع بیمه‌ها وجود دارد و نشان دهنده این است که تولیت بیمه‌ها با وزارت بهداشت است.

    وی با تاکید بر اینکه تجمیع بیمه‌ها به معنی افزایش قدرت نیست، ادامه داد: ما می‌خواهیم منابع در اختیار کسی باشد که ارائه خدمت می‌کند. در حال حاضر ما خدمت ارائه می‌دهیم اما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم. امیدواریم با رفتار منطقی بیمه و همراهی دولت، مجلس و کارشناسان این کار عملیاتی شود و از این گردنه تاریخی عبور کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو