عصر بازار

زودبازده‌ها دوباره بودجه گرفتند

عصر اعتبار- معاون وزیر کار با بیان اینکه برای تقویت اشتغال، اعتباراتی برای زودبازده‌ها در شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است، گفت: ۸۰ درصد سیاست‌گذاری اشتغال در اختیار وزارت کار نیست.

زودبازده‌ها دوباره بودجه گرفتند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، حسن طایی گفت: وزارتخانه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت سهم عمده اشتغال کشور را در اختیار دارند اما وزارت کار نیز از سیاست گذاری برای ایجاد شغل های ثابت و پایدار غافل نیست.

    معاون وزیر کار با بیان اینکه 80 درصد برنامه ریزی ایجاد اشتغال از اختیار وزارت کار خارج است، بیان داشت: یکی از برنامه های وزارت کار برای توسعه مشاغل، تقویت بنگاه های زودبازده در نقاط مختلف شهری و روستایی است که با همراهی دولت و دیگر نهادها، سهم مناسبی از بودجه و اعتبار به این بخش ها واگذار شده است.

    طایی افزود: برخی نهادهای دولتی و خصوصی مانند صندوق کارآفرینی امید، سازمان بهزیستی، پست بانک، بسیج سازندگی، کمیته امداد و آموزش فنی و حرفه ای، دارای برنامه و هدف مشترک با وزارت کار در توسعه و تقویت بنگاه های زودبازده و کارگاه های تولیدات خانگی هستند.

    وی تصریح کرد: آموزش، مهارت، تخصص و دانایی، سرمایه گذاری، رشد تولید و روان سازی بستر اشتغال، از جمله ملزومات تقویت جریان‌های تحول آفرین در بخش اشتغال است که دولت توجه ویژه ای به این مؤلفه ها دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی