عصر بازار

بهترین زمان برای خرید مسکن چه زمانی است؟

عصر اعتبار- بهترین زمان برای خرید مسکن چه زمانی است؟ برخی از مشاوران املاک در این باره نظرات خود را بیان کرده‌اند.

بهترین زمان برای خرید مسکن چه زمانی است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، از نگاه فعالان بازار مسکن وضعیت کنونی تا حدودی نشانگر کف قیمتی مسکن در بازار شهر تهران است و از این رو ماه‌های پیش رو، زمان مناسبی برای ورود خریداران مصرفی به بازار مسکن ارزیابی می‌شود.

    ضمن آنکه با مشخص شدن نتایج مذاکرات هسته‌ای و کاهش نااطمینانی‌های متصور در فضای اقتصادکلان و نیز تصمیمات اخیر شورای پول و اعتبار در کمک به تسهیل اعتباری بخش مسکن و ارتقا قدرت خرید مسکن خانوارها، بهبود معاملات بازار مسکن در فصول آتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

    اما نظر مشاوران املاک در رابطه با این موضوع چیست؟ از نظر آنها بهترین زمان برای خرید مسکن چه زمانی است؟ برخی از مشاوران به این سوال‌ها پاسخ داده‌اند.

    یکی از مشاوران مسکن به اقتصادنیوز گفت: از نظر من هیچ‌گاه برای خریداران ضرری وجود ندارد، چرا که اولین نیاز هر خانواده‌ای مسکن است و اینکه هر زمانی این سرپناه را تهیه کنند، ضرر نمی‌کنند، اما کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، این کار را نمی‌کنند و به جای اینکه در این بازار بی‌رونق سرمایه‌گذاری کنند؛ پول‌شان را در بانک گذاشته و ماهانه سود خوبی دریافت می‌کنند.

    مشاور املاک دیگری بهترین زمان برای خرید مسکن را اکنون دانست و به اقتصادنیوز گفت: در حال حاضر مسکن به کف قیمت‌ها رسیده است و برای کسانی که قصد خرید مسکن دارند، بهترین زمان است و خود من مشتری‌ای دارم که به دلیل نیاز شدید به پول، حاضر شده ملک خود را متری 600 تا 700 هزار تومان زیر قیمت بفروشد.

    یکی دیگر از مشاوران بیان کرد: همان گونه که همه این روزها می‌گویند زمان، زمان خرید است، من هم می‌گویم که بهترین زمان برای خرید مسکن همین الان است.

    مشاور املاک دیگری اظهار کرد: اکنون برای خریداران فرصت مناسبی است، زیرا می‌توانند سر فرصت بگردند و ملک خوبی را خریداری کنند. زیرا با شرایطی که اکنون دیده می‌شود تا یک سال آینده نیز بازار مسکن به همین صورت پیش خواهد رفت؛ حتی ممکن است که قیمت مسکن از این هم پایین‌تر بیاید، بنابراین اگر خریداران در خرید ملک عجله‌ای هم نکنند، ضرر نکرده‌اند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو