عصر بازار

نگاهی به هزینه گشت در طبیعت آمل

تور یک روزه جنگل الیمستان

عصر اعتبار- هزینه سفر به جنگل الیمستان و همراه شدن با تورهای گردشگری این منطقه، از ۶۷ تا ۷۹ هزار تومان است.

تور یک روزه جنگل الیمستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، الیمستان روستایی توریستی از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در استان مازندران است.

    این روستای توریستی یکی از جذاب‌ترین مناظر را در فصول بهار و تابستان به گردشگران و طبیعت‌گردان نمایش می‌دهد. هر چند زیبایی این منطقه در پاییز و زمستان هم کم نیست. این منطقه به طلای سبز ایران مشهور است و در برخی زمان‌ها دارای مه غلیظ و جنگل‌های سرسبز و انبوه است.

    الیمستان یکی از مناطق توریستی ایران در آمل است که تورهای زیادی از جوانان برای تفریج و سفر به دل طبیعت الیمستان می‌زنند، این منطقه نگاه عکاسان داخلی و خارجی را هم به خود جذب کرده و طبیعت بکر و زیبایی جنگل‌ها و مراتع و سرسبزی آن وصف نشدنی است، ارتفاع زیاد جنگل از سطح دریا، پایین بودن دما در فصل گرما و وجود چشمه‌سارهای فراوان و پوشش جنگلی متنوع و دشت‌ها و آب زلال و اسب‌های زیبا از شاخصه‌های این جنگل است.

    سفر بر فراز ابرها، نمایی بسیار زیبا از قله دماوند، پیاده‌روی در شیب ملایم از میان جنگلی انبوه که در هر فصل چهره‌ای متفاوت به خود می‌گیرد و بسیاری جاذبه‌های دیگر را در تور یک روزه جنگل الیمستان می‌توان تجربه کرد.

    به طور کلی برای سفر به جنگل الیمستان و همراه شدن با تورهای گردشگری این منطقه، باید از 67 تا 79 هزار تومان هزینه کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی