عصر بازار

بدهکار میلیاردر نفتی نه پولی واریز و نه اموالی در مالکیت شرکت نفت دارد

عصر اعتبار- مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه این متهم سعی در ایجاد حاشیه سازی است گفت: به صراحت اعلام می کنم که تاکنون در ماهیت هیچ دفاعی نکرده و مرتبا فرافکنی و دروغ گفته است.

بدهکار میلیاردر نفتی نه پولی واریز و نه اموالی در مالکیت شرکت نفت دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اکبر ماهرخ زاد مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران در خصوص اظهارات بدهکار میلیارد نفتی اظهار داشت: در طول چند روزی که متهم مطالبی را در چارچوب دفاعیه باید ارائه می‌کرد عمدتا به مسایل حاشیه و بی پایه و اساس پرداخته است.

    وی تصریح کرد: این متهم به جای اینکه از اتهامات وارده دفاع کند اذهان عمومی را از اصل موضوع اتهامات خود منحرف می کند.

    ماهرخ زاد تاکید کرد: به صراحت اعلام می کنم که تاکنون در ماهیت هیچ دفاعی نکرده است و مرتبا فرافکنی و دروغ گفته است.

    مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه این متهم سعی در ایجاد حاشیه سازی است گفت: گاهی مدعی می‌شود که اصلا نفتی را از شرکت ملی نفت ایران تحویل نگرفته، گاهی نیز مدعی می‌شود وجهی بابت محموله به حساب شرکت نفت واریز کرده یا گاهی ادعا می‌کند که می‌خواهم پول پرداخت کنم اما تحریم‌ها مانع است.

    همچنین مدعی می‌شود این اعداد و ارقام پول خرد و جز است و یا گاهی عنوان می کند دهها میلیارد دلار در حساب بانکی خودش دارد تمام اینها بیانگر این است که جاروجنجال بی‌ربط را در رسانه‌ها ایجاد کند.

    ماهرخ زاد افزود: به صراحت اعلام می کنم هر آنچه که از اموال ایشان مطرح بوده نزد دستگاه قضا و مقام قضایی است و معاون دادستان در جلسه دادگاه توضیحات مبسوطی در رابطه با اموال این متهم ارائه دادند هم اکنون تمام اموال این متهم که ادعا می‌کند زیرنظر دادستان است توسط گروه کارشناسان مورد و ارزیابی بررسی قرار می‌گیرد.

    وی ادامه داد: این متهم حق دارد کارشناسانی را در تیم معرفی کرده اگر مخالف باشد اعتراض کند. تا به این لحظه هیچ وجهی نه به حساب شرکت ملی نفت ایران واریز نکرده و نه مالی در تصرف و به مالکیت شرکت ملی نفت درآمده کماکان این اموال نزد مقام قضایی است و هیچ ارزش ریالی برای اینکه بخواهد مطالبی را فرافکنی نماید که ماشین و ویلا در اختیار شرکت نفت است به شدت تکذیب می‌کنم نزد دستگاه قضایی است

    ماهرخ‌زاد تاکید کرد: شرکت نفت در اینجا مالباخته است و دنبال گرفتن پولهای خودمان هستیم بنابراین این متهم مانند براساس جرایم جعل و سایر موراد توسط دستگاه قضا مجازات می‌شود و این اموالی که معرفی می‌کند اینها معارض دارند و مشکلات زیادی برای فروش این اموال وجود دارد و پروسه بررسی ارزیابی در جریان و توسط کارشناسان زیر نظر دستگاه قضا است.

    وی خاطرنشان کرد: اتهاماتی که این میلیاردر نفتی می‌زند و باعث تشویش اذهان عمومی نسبت به مسولان رده بالای شرکت ملی نفت و وزارت نفت می‌شود حق اعتراض را برای خودمان محفوظ داریم و اقدامات قضایی لازم را به عمل خواهیم آورد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی