عصر بازار

(۸۲) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیر تالار منطقه ای کیش: بین المللی کردن بورس ایران از اهداف آتی بورس کیش

عصر اعتبار- مدیر تالار منطقه ای کیش گفت : از اهداف آتی بورس کیش پژوهش و تحقق در جهت فراهم ساختن بستر بین المللی شدن بورس ایران است.

مدیر تالار منطقه ای کیش: بین المللی کردن بورس ایران از اهداف آتی بورس کیش
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرناز کازرانی ، در پنل تخصصی تامین مالی از طریق بازار بورس و اوراق بهادار به کلیات بازار سرمایه اشاره کرد و افزود ، بازار مالی به دو قسمت بازار پول و سرمایه تقسیم می شود . در بازار سرمایه پرداخت سود سالیانه در واقع مشارکت اشخاص در سود و زیان شرکت ها یا داد و ستد سهام است . همچنین بازار سرمایه نیز به دو بخش بازار اولیه و ثانویه تقسیم می شود که در این میان بازار ثانویه خود به دو بخش بازار غیر رسمی و رسمیتفکیک می شود.

    مدیر تالار منطقه ای کیش  به ارائه تاریخچه بورس پرداخت و بیان کرد : در واقع بورس ،بازار رسمی و دائمی است که در یک مکان معین تشکیل می شود و در آن اوراق بهادار پذیرفته شده مورد معامله قرار می گیرد .

    وی در ادامه به تشریح شرایط بورس کیش پرداخت و گفت : بورس منطقه ای کیش در ازدیبهشت ماه 1384 به منظور توسعه بازار سرمایه و آشنایی بیشتر مردم با نهاد های مالی افتتاح شد . همچنین فعالیت های بورس کیش بیشتر روی گردهمایی جهت پذیرش شرکت ها در بورس ، اراه روش های تامین مالی ،جذب نیروهای تحصیل کرده  و فعال در بازار سرمایه ، شرکت در نمایشگاه ها ،تشکیل کلاس های تخصصی و آموزش اقشار گوناگون متمرکز است .

    کازرانی در ادامه  به تشریح اهداف آتی بورس کیش پرداخت و گفت : جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، تبادل مالی از طریق بانک های بین المللی ، افزایش ارزش معاملات با استفاده از تعاملات بانک های داخلی از اهداف بورس کیش در آینده است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی