عصر بازار

آدم ربایی ساختگی برای سرقت محموله ۲۰ میلیاردی

عصر اعتبار- فردی که با طرح آدم ربایی ساختگی اقدام به سرقت محموله ۲۰ میلیارد ریالی کالای دخانی کرده بود توسط کارآگاهان شهرستان نائین استان اصفهان دستگیر و محموله به شرکت مالباخته تحویل شد.

آدم ربایی ساختگی برای سرقت محموله ۲۰ میلیاردی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر،  مرد حدوداً 40 ساله ای که خود را راننده یک دستگاه تریلر کانتینر دار معرفی می کرد سراسیمه به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان استان اصفهان مراجعه کرد و گفت: در حال استراحت در بین راه بودم که سه نفر با تهدید قمه مرا به همراه خودرو ربوده و پس از سه روز تمام که من را در اتاقی حبس کردند، دوباره چشمانم را بستند و پس از طی مسافتی مرا در بیابان رها کردند؛ آدم ربایان، خودروی من را که حامل 12 میلیون نخ سیگار خارجی ترانزیتی به ارزش 20 میلیارد ریال بود، به سرقت بردند.

    با اظهارات شاکی تحقیقات در این خصوص انجام و چون سرقت در محدوده نائین انجام شده بود پرونده به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع داده شد.

    با پیگیری های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نایین و راه اندازی گشت های ویژه در سطح شهرستان سرانجام خودروی مسروقه که بدون بار در محور اردکان به نائین رها شده بود، کشف شد.

    سرهنگ نبی اله سواد کوهی فرمانده انتظامی شهرستان نائین درباره پیگیری های پلیسی برای مشخص شدن صحت ادعاهای شاکی به خبرنگار مهر گفت: با کشف خودروی مسروقه تحقیقات دوباره از شاکی انجام و با توجه به تناقض گویی های وی، ظن کارآگاهان در خصوص نقش شاکی در انجام سرقت محموله بیشتر شد.

    وی گفت: سرانجام با اقدامات علمی و تخصصی پلیسی راننده خودرو به سرقت محموله با همدستی یکی از دوستانش و انتقال آن به شهر زنجان اقرار کرد.

    سرهنگ سوادکوهی افزود: با اعتراف صریح متهم، همدست وی در عملیاتی ویژه دستگیر و بار مسروقه نیز در یکی از روستاهای شهر زنجان کشف و به شرکت مالباخته تحویل داده شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو