عصر بازار

بررسی چگونگی ادامه وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو

عصر اعتبار- جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکتهای خودروساز در زمینه چگونگی ادامه طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو در وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال برگزاری است.

بررسی چگونگی ادامه وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حدود یک هفته پس از آغاز طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو، ظرفیت فروش برخی از خودروها تکمیل و فرایند ثبت‌نام برای عرضه این محصولات متوقف شده است.

    این در حالی است که پیش از این عنوان شده بود اعتبار طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو برای عرضه 100 هزار دستگاه خودرو تامین شده است و از آن سو نیز طبق اعلام شرکتهای خودروساز، میزان ثبت‌نام صورت گرفته در این طرح به بیش از 100 هزار دستگاه افزایش یافته است.

    در این شرایط ابهاماتی پیرامون چگونگی ادامه این طرح ایجاد شده و مشخص نیست که اعطای وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

    در این زمینه طی تماس با معاونان فروش دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام شد که هم‌اکنون جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکتهای خودروساز در وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان است تا درباره چگونگی ادامه طرح پرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو تصمیم‌گیری شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی