عصر بازار

برنامه‌های فرهنگی بانک دی برای بزرگداشت اربعین اعلام شد

عصر اعتبار- بانک دی با هدف بزرگداشت اربعین حسینی و راهپیمایی عظیم مردمی چند برنامه فرهنگی ـ مذهبی را طی نیمه دوم ماه صفر برگزار خواهد کرد.

برنامه‌های فرهنگی بانک دی برای بزرگداشت اربعین اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ابراهیم صفرلکی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه اربعین طی سال‌های اخیر حضور 20 میلیونی زائران حسینی را در این مراسم نشانه عشق و علاقه مردم نسبت به حضرت سیدالشهدا(ع) دانست.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین روزنه امیدی است که خداوند تفضل کرده و ما باید از آن هم برای خود و هم برای خانواده، کشور و جهان اسلام استفاده کنیم و روحمان را در این چند روز راهپیمایی پرورش دهیم.

    به گفته وی اربعین، تمرین زندگی در دوران موعود است؛ تمرینی که در آن همه با هم مهربانند. عرصه‌ای که ده‌ها میلیون انسان در یک مقطع کوتاه زمانی و در یک فضای کوچک مکانی بدون کمترین مشکلی، ندای لبیک سر می‌دهند و با هم پیمان می‌بندند که همیشه حسینی باقی بمانند.

    صفرلکی با اشاره به تاکیدهای صورت گرفته نسبت به اهمیت پیاده روی اربعین در روایت‌های معتبر اسلامی تصریح کرد: حضور 20 میلیون نفری در شهر کوچک کربلا و پذیرایی از زائران کار عشق به امام حسین(ع) است به همین دلیل کارکنان بانک دی هم برای جا نماندن از این قافله خود را مهیای «حضور» کرده‌اند.

    مدیرکل روابط عمومی بانک دی با اشاره به تدوین برنامه‌های فرهنگی برای بزرگداشت این روز عظیم در بانک گفت: همراه با ملت شهید پرور ایران اسلامی کاروانی از کارکنان بانک دی و خانواده ایشان در راهپیمایی نجف تا کربلا شرکت خواهند کرد.

    به گفته وی همچنین با هدف تکریم زائران حسینی کارکنان بانک دی در مرز مهران ایستگاه صلواتی دایر کرده و طی 10 روز به ارائه خدمت می‌پردازند.

    صفرلکی همچنین از برگزاری مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی خبر داد و گفت: با هدف به یادگار گذاشتن صحنه‌های عشق به اهل بیت پیامبر(ص) و حادثه عاشورا مسابقه عکسی با عنوان "در وادی عشق" در دو بخش آزاد و ویژه برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه شرایط شرکت در این مسابقه در سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir  اعلام شده است، انعکاس جلوه‌های ایثار و همدلی در راهپیمایی اربعین حسینی، معرفی جلوه‌های هنری عشق و ارادت مردمی به سالار شهیدان و ثبت لحظه‌های ماندگار این راهپیمایی عظیم و پر شور را از اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی