عصر بازار

در بانک حکمت ایرانیان

مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه تهران ، البرز و قم برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید منطقه تهران ، البرز و قم بانک حکمت ایرانیان، با حضور معاونان ، مدیران و روسای شعب بانک حکمت ایرانیان برگزار شد .

مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه تهران ، البرز و قم برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، معاون امور بانکی بانک حکمت ایرانیان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر پیشین منطقه تهران گفت : از زمان حضور آقای سجادی در منطقه تهران شاهد تغییر و تحولات مثبتی در مدیریت منطقه تهران بوده ایم که نشان از عملکرد خوب ایشان دارد .

    جلیل بی نظیر افزود : اینجا باید به این نکته اشاره کنم که بانک حکمت ایرانیان در هر مسئولیتی که نیاز به یک مدیر توانمند داشته باشد ، آقای سجادی گزینه بسیار مناسبی برای آن مسئولیت  است  .خوشبختانه ایشان در زمان مدیریت شان در منطقه تهران به خوبی توانستند وحدت و همدلی را در میان تک تک کارکنان منطقه ایجاد کنند که این امر اثرات مثبتی در روند حرکتی بانک به همراه داشته است . برای ایشان در سمت جدیدی که در بانکداری شرکتی بر عهده گرفته اند ، آرزوی توفیق در امور را داریم .

    وی خاطرنشان کرد : از سوی دیگر جناب آقای تربتی فرد که بعنوان مدیر جدید منطقه تهران معرفی شده اند نیز یکی از چهره های شناخته شده و مجرب بانک حکمت ایرانیان است که مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته اند و من ایمان دارم با همکاری روسای شعب تهران ، ایشان نیز بهترین عملکرد را خواهند داشت .

    بی نظیر در پایان نیز خطاب به روسای شعب تهران تاکید کرد : با توجه به اینکه چند ماه بیشتر تا پایان سال 94 باقی نمانده است ، همگی باید تلاش خود را دو چندان کنیم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود ، عملکرد بهتری را در حوزه منابع و مصارف با توجه به اهداف از پیش تعیین شده از خود بر جای بگذاریم .

    در ادامه این مراسم سجادی مدیر پیشین منطقه تهران نیز ضمن تشکر از معاونان و مدیران و روسای شعب بانک سخنان خود را اینگونه آغاز کرد : افتخار می کنم که در بانک حکمت ایرانیان به مردم عزیز ایران خدمت می کنم . من و همه همکارانم در مدیریت منطقه ، تمام هم و غم خود را به کار بستیم تا بتوانیم اهداف عالیه بانک را به بهترین شکل ممکن محقق سازیم .

    وی افزود : غیر از عرض تشکر از تک تک کارکنان سخت کوش مدیریت منطقه تهران و روسای محترم شعب تهران حرف دیگری ندارم . من در مسئولیت جدیدی که بر عهده گرفته ام نیز، همچون گذشته نیازمند همراهی و همدلی همه شما عزیزان هستم تا بتوانم در تحقق اهداف آتی بانک موفق عمل کنم .
    مهدی تربتی فرد مدیر جدید منطقه تهران نیز در سخنانی ضمن تشکر از مدیر پیشین منطقه تهران گفت : با توجه به تحولات خوبی که در منطقه ایجاد شده است ، بطور قطع و یقین کار ما در این حوزه برای هرچه بهتر ادامه دادن این مسیر دشوار خواهد بود . من همین جا دست یاری بسوی همه همکاران خوبم دراز می کنم تا در نیل به اهداف کلان بانک بتوانیم موفق باشیم .

    بر اساس این گزارش ، مهدی تربتی فرد مدیر جدید منطقه تهران ، پیش از این ریاست شعبه مرکزی تهران ر ا بر عهده داشت . همچنین در این مراسم طی احکامی از سوی مدیرعامل بانک ، کامران صبوری بعنوان رئیس جدید شعبه مرکزی تهران ، شهرام نوین بعنوان رئیس جدید شعبه رودکی تهران و مرتضی فرمهینی فراهانی بعنوان رئیس جدید شعبه میدان حر تهران معرفی شدند .

    همچنین مراسم معارفه مدیر جدید بانکداری شرکتی بانک حکمت ایرانیان نیز برگزار شد و سید مجتبی سجادی بطور رسمی بعنوان مدیر جدید بانکداری شرکتی معرفی شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی