عصر بازار

نامه‌نگاری نوربخش با دادستانی درباره پرونده «بابک زنجانی»

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تضییع حقوق از سازمان و بی قانونی که انجام شده در شکایت رسمی از زنجانی و مرتضوی در کیفرخواست‌ها صادر شده وجود دارد، گفت: ما در تمام جلسات حضور داریم و از منافع سازمان حمایت می کنیم.

نامه‌نگاری نوربخش با دادستانی درباره پرونده «بابک زنجانی»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید تقی نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی جزو اولین شاکیان پرونده بابک زنجانی بوده است اظهار کرد: تخلفاتی بسیاری در این خصوص انجام شده و به همین خاطر از سوی دادستان کیفرخواستی صادر شده که بخشی از آن بر اساس شکایت تامین اجتماعی است.

    وی افزود: متاسفانه در سازمان تامین اجتماعی در دوره قبل تخلفات زیادی توسط مدیرعامل وقت سازمان صورت گرفته که در همین زمینه هم کیفرخواست صادر شده است و تا سه چهار روز آینده دادگاه مربوط برگزار می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه به صورت یک شبکه در خود سازمان، در سیستم آقای زنجانی و بانک تخلفاتی انجام شده که هفته گذشته در همین رابطه نامه ای به دادستان کل کشور نوشتم گفت: در این نامه مجددا درخواست کردم تا وضعیت چک‌هایی که سازمان صادر کرده مشخص شود. جالب است که در آن زمان از سوی بانک اعلام شده که حدود 4.2 میلیارد یورو در یک مرحله به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده ولی کمتر از یک ماه بعد اعلام شده پولی وجود ندارد.

    نوربخش تصریح کرد: تخلفات مدیرعامل وقت سازمان چون امضای چک بدون داشتن امضای مدیرکل مالی و امضای چک و تعویض آن از یک قطعه به پنج قطعه همگی در کیفرخواست مطرح است. در هر حال تضییع حقوق از سازمان و بی قانونی که انجام شده در شکایت رسمی از زنجانی و مرتضوی در کیفرخواست صادر شده وجود دارد و ما در تمام جلسات حضور داریم و از منافع سازمان حمایت می کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی