عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبرداد

کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت به صندوق فولاد

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت:‌ در جلسه هیأت دولت مصوب شد ۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی فولاد کمک شود تا بتوانیم حقوق افراد تحت پوشش این صندوق را به روز پرداخت کنیم.

کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت به صندوق فولاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سید تقی نوربخش درباره وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد که مسئولیت سرپرستی این صندوق را دارد، اظهار داشت: صندوق فولاد یک مشکل کهنه و قدیمی است البته دولت گام‌های موثری برای حل مشکلات آن برداشته است.

    وی ادامه داد: با نقل و انتقالات صورت گرفته برای این صندوق تأمین نقدینگی شد و در جلسه هیأت دولت مصوب شد 500 میلیارد تومان به این صندوق کمک شود تا بتوانیم حقوق افراد تحت پوشش این صندوق را به روز پرداخت کنیم.

    به گفته نوربخش تعیین تکلیف نهایی این صندوق در بودجه 95 مشخص و مشکلات آن حل می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ساماندهی خوبی در بحث پرداخت حقوق تحت پوشش این صندوق انجام شده است و می‌توانیم با کمک 500 میلیارد تومانی دولت حقوق بیش از 2 ماهی که به تعویق افتاده را پرداخت کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی