عصر بازار

تداوم افتخار آفرینی بزرگترین بانک بورسی کشور

تندیس ویژه برترین روابط‌عمومی به بانک صادرات ایران اهدا شد

عصر اعتبار- در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و جمعی از اساتید علوم ارتباطات و اصحاب رسانه در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد، روابط‌عمومی بانک صادرات ایران موفق به کسب تندیس روابط‌عمومی برتر در زمینه اطلاع‌رسانی شد.

تندیس ویژه برترین روابط‌عمومی به بانک صادرات ایران اهدا شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دوره از سمپوزیوم که با هدف تدوین قطعنامه جهانی درخصوص نحوه تهیه کمپین‌های ارتباطی و اثرسنجی آن‌ها و با حضور نمایندگان بیش از یکصد سازمان دولتی و غیردولتی و با ارائه مقاله توسط استادان ایرانی و خارجی از کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و هلند و ایران برپا شده بود، از عملکرد و اقدامات اثربخش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در زمینه اطلاع‌رسانی قدردانی شد.
    گفتنی است در این رویداد بزرگ بین‌‌المللی، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته علوم ارتباطات از داخل و خارج کشور با استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و آخرین دستاوردهای این حرفه برگزار شد.
    شایان ذکر است در یازدهمین دوره از برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، با در نظر گرفتن شاخص‌ها، ضوابط و مقررات و با داوری‌های انجام شده، برترین‌ها در حوزه های مختلف این حرفه معرفی و به نحوه شایسته توسط سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌های کشور مورد تجلیل قرار می‌گیرند و روابط‌عمومی این بانک در این دوره همچون سال‌های گذشته، موفق به کسب عنوان برترین روابط‌عمومی شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی