عصر بازار

انتخاب دکتر شهیدزاده به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی

عصر اعتبار- در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی تجلیل شد.

انتخاب دکتر شهیدزاده به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر در حوزه روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و 500 مهمان داخلی و مهمانان خارجی از کشورهای هلند، آمریکا، اسپانیا و ایتالیا روز یکشنبه 24 آبان در تهران برگزار و در این سمپوزیوم از دکتر مرتضی شهیدزاده تجلیل شد.

    بر اساس این گزارش، در قسمتی از این لوح خطاب به دکتر شهیدزاده آمده است: " هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با هدف توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، توسعه مردمداری،پی ریزی و گسترش ارتباطات انسانی، اجتماعی و شهروندی متقارن و همسنگ و پاسداشت منش تعاملی و ارتباطی، عنوان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را به دلیل انجام خدمات موثر،مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومی و حمایت از برنامه های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، شایسته جناب عالی می داند و این لوح سپاس را به آن فرهیخته گرامی اعطا می کند."

    شایان ذکر است؛ شاخص های اصلی برای انتخاب مدیران ارشد ارتباط گستر، تعامل رسانه ای مناسب، ارتباط تعاملی با کارکنان و حمایت از حوزه روابط عمومی و شهره به شخصیت ارتباطی ممتاز بوده است و دکتر شهیدزاده از زمان حضور در بانک کشاورزی با ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و نگاه ویژه به حوزه روابط عمومی نقش مهمی در ارتقا این حوزه داشته است. همچنین در این دوره با اعتقاد به حرکت های برنامه محور و اجرای طرح هایی همچون طرح قرض الحسنه ویژه کشاورزی و بازگشت مجدد طرح خرید تضمینی گندم به بانک کشاورزی و اجرای موفق آن در سال جاری به لحاظ تعامل با کشاورزان و پرداخت بهای گندم در کوتاه ترین زمان، این بانک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و یکی از اهداف بنیادی خود را رشد درآمد بیشتر و سطح زندگی بالاتر همه مشتریان به ویژه کشاورزان اعلام کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو