عصر بازار

۳۵۲ اثر و ایده به مرحله نهایی جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد راه یافتند

عصر اعتبار- پس از انجام مرحله داوری آثار ارسالی به جشنواره فیلم‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، ۳۰۰ اثر و ۵۲ ایده به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند.

۳۵۲ اثر و ایده به مرحله نهایی جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد راه یافتند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک، با اعلام این خبر گفت: مراحل بازبینی و بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فیلم‌ کوتاه پاسارگاد، به اتمام رسید و از 500 ایده و 1894 اثر ارسالی، تعداد 300 اثر و 52 ایده به مرحله نهایی راه یافتند. رفیعی تأکید کرد: در خبرهای ارسالی قبلی، به تعداد 750 اثر به عنوان آخرین آمار آثار ارسال شده به دبیرخانه اشاره شده‌ بود که پس از ادامه ارسال و بررسی بیشتر، از آنجا که برخی از هنرمندان بیش از یک اثر ارسال کرده ‌بودند، تعداد نهایی آثار ارسال شده به 1894 اثر رسید.

    وی ادامه داد: این آثار در حضور هنرمندان بنام و استادان مطرح در این حوزه، اکران شد و آثار برگزیده برای راه‌یابی به مرحله نهایی، گزینش شدند. رفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به سطح بسیار خوب آثار ارسالی و طبق موافقت مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، قرار بر این شد که علاوه بر آثار و ایده‌های منتخب، به تعدادی از آثار و ایده‌های برجسته نیز هدایایی اهدا شود.
    رفیعی ادامه داد: ارسال این تعداد اثر و ایده به دبیرخانه این جشنواره که اولین دوره خود را برگزار می‌کند، نشان از استقبال کم‌نظیر هنرمندان و علاقمندان دارد. با این استقبال، امیدواریم این جشنواره در سال‌های آتی نیز برگزار شود و فرصت مناسبی را برای کشف استعدادهای جوانان علاقمند در این حوزه فراهم کند. 
    مدیر روابط‌ عمومی بانک‌پاسارگاد افزود: طبق اعلام قبلی دبیرخانه این جشنواره، مراسم اختتامیه این جشنواره و اکران فیلم‌های برگزیده پس از ایام ماه صفر برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
    گفتنی است این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت از هنرمندان و همچنین جلب افکار عمومی نسبت به موضوعات این جشنواره، در 3 بخش اصلی حفظ محیط‌ زیست و منابع ‌‌ملی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و معرفی یکی از خدمات، محصولات یا ویژگی‌های بانک‌پاسارگاد برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 31 و 82893030-021 تماس حاصل فرمایند و یا به سایت  www.pasargadfilmfest.ir  مراجعه نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو