عصر بازار

در همایش نمایندگان شرکت بیمه رازی در کرج عنوان شد:

آموزش حرفه ای و داشتن انگیزه قوی مهمترین عوامل موفقیت نمایندگان بیمه

عصر اعتبار- همایش بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های زندگی جهت نمایندگان استان البرز شرکت بیمه رازی در شعبه کرج شرکت بیمه رازی با حضور نمایندگان استان برگزار شد.

آموزش حرفه ای و داشتن انگیزه قوی مهمترین عوامل موفقیت نمایندگان بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همایش فروش و بازاریابی حرفه ای بیمه های زندگی جهت نمایندگان و کارشناسان بیمه رازی در استان البرز و در شعبه کرج برگزار شد. در این همایش ابتدا آقای آرش  فتح اللهی  مدیر شعبه کرج ضمن بیان اهداف برگزاری همایش، برنامه های شعبه کرج بیمه رازی را  در راستای توسعه بیمه های زندگی در شعبه مذکور  تشریح کرد.

    در ادامه این همایش آقای عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه های عمرو حوادث شرکت بیمه رازی  نیز اظهار داشت: برخورداری  از آرامش و امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است و هدف از بیمه های اشخاص بویژه بیمه های زندگی ارائه آرامش، ثبات و پایداری و اطمینان به فرد و خانواده است.

    مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در ادامه انواع بیمه های زندگی شرکت بیمه رازی را تشریح کرد و افزود: شرکت بیمه رازی انواع بیمه های عمر و حوادث را بصورت انفرادی و گروهی و با کامل ترین خدمات ارائه می کند که هدف آن حمایت از اشخاص و خانواده ها در مقابله با ریسک و دغدغه های مختلف است.

    رنجبر کلهرودی در پایان طرح های جدید بیمه رازی را از جمله بیمه بازنشستگی، طرح بیمه امید، طرح بیمه حوادث زائرین به عراق و مسافرین به ایران را جهت شرکت کنندگان در همایش تشریح کرد. در ادامه همایش نیز  بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه زندگی و مباحث روانشناسی فروش و فروشنده توسط اساتید مورد بحث و بررسی قرارگرفت .

    به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی علاوه بر همایش مذکور، دوره های آموزشی یک روزه ای نیز در استان های لرستان ، قم و مرکزی جهت ارتقاء دانش فنی نمایندگان بیمه رازی برگزار شد . در این دوره ها نحوه ارزیابی ریسک، معرفی انواع بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در شهرهای خرم آباد، قم و اراک توسط خانم  افسانه حاتمی و اعظم اعظمی تببین شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی