عصر بازار

بررسی حذف یارانه در بیمه رانندگان تاکسی در مجمع نمایندگان تهران

عصر اعتبار- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی موضوعات و مسائل مطرح شده در جلسه دیروز بعد از ظهر مجمع نمایندگان تهران را تشریح کرد.

بررسی حذف یارانه در بیمه رانندگان تاکسی در مجمع نمایندگان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین طلا گفت: موضوع حذف یارانه سهم دولت در بیمه رانندگان تاکسی دیروز با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: مجموعه سازمان تاکسیرانی می‌گوید حدود 80 هزار تاکسی در تهران وجود دارد که سالانه 5000 دستگاه از چرخه خارج و 5000 وارد می‌شود و یارانه‌ای که در حال حاضر قطع شده مربوط به کسانی است که سالانه وارد خطوط تاکسیرانی می‌شود.

    نماینده مردم تهران در مجلس همچنین توضیح داد: درحال حاضر نیز سهم یارانه بنزین تاکسی‌ها قطع شده و این موجب افزایش هزینه‌های تاکسیران‌ها شده است و در نهایت مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد و تاکسیران‌ها می‌گویند با وجود این شرایط چه تفاوتی بین ما و رانندگان شخصی که مسافرکشی می‌کنند وجود دارند.

    طلا خاطر نشان کرد: مجموعه مدیران معتقدند این شرایط به دلیل اختیاری است که به دولت داده شده و این احتمال وجود دارد سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه کل 80 هزار تاکسی را کنسل کند و مبلغ مورد نظر توسط شهرداری‌ها پرداخت شود که البته وضع مالی شهرداری‌ها نیز خوب نیست و نهایتا بنا شد مجمع نمایندگان تهران با بانک مرکزی و آقای نوبخت مکاتباتی داشته باشد تا سهمی از تسهیلات خرید خودرو به ناوگان خودروهای فرسوده تاکسیرانی اختصاص یابد.

    این نماینده مجلس همچنین از بررسی مشکلات ساکنان و کسبه پیاده راه خیابان 17 شهریور در جلسه دیروز خبر داد و افزود:‌ در چند ماه گذشته مجمع نمایندگان تهران این موضوع را با حضور مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار داده بود و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که اقدامات انجام شده تاکنون رضایت اهالی منطقه را جلب نکرده و مشکلات آن‌ها حل نشده است.

    وی در پایان گفت:‌ از نظر من مجمع نمایندگان تهران بهترین راهکار این است که از خیابان صفا به پایین اجازه تردد داده شود تا مشکلات موجود حل و فصل شود که باید در این رابطه بررسی‌های بیشتری انجام گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو