عصر بازار

رئیس اتحادیه اقتصادی قزاقستان خبر داد:

احداث ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی در قزاقستان برای جذب شرکت‌های خارجی

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه اقتصادی قزاقستان گفت: برای جذب شرکت‌های خارجی ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی و ۲ منطقه صنعتی در کشور احداث شده است.

احداث ۱۰ منطقه ویژه اقتصادی در قزاقستان برای جذب شرکت‌های خارجی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  فارس در بیشکک، در نشست اخیری که در «وین» با حضور فعالان اقتصادی 2 کشور بلژیک و قزاقستان برگزار شد، به فرصت‌های فراوان کشورهای مذکور در همکاری‌های دوجانبه و گردش مالی بین 2 کشور که تا پایان سال 2014 میلادی بیش از 12 برابر افزایش یافته اشاره شد و  طرفین همچنین بر علاقمندی برای افزایش این همکاری‌ها تأکید کردند.

    سرمایه‌گذاری بلژیک در قزاقستان باعث شده تا بیش از 140 بنگاه اقتصادی با سرمایه «اتریش» در این کشور فعالیت کنند.

    «میرام پشن‌بایف» رئیس اتحادیه اقتصادی قزاقستان اعلام کرد: براساس آمار اعلام شده، تا پایان سال 2014 رقم سرمایه‌گذاری و مبادلات اقتصادی بین اتریش و قزاقستان حدود 3.1 میلیارد یورو محاسبه شده است.

    وی همچنین تأکید کرد: اولویت برای توسعه همکاری‌های اقتصادی قزاقستان و اتریش در صنعت مهندسی و همکاری جهت سرمایه‌گذاری و مشارکت در حوزه تجارت است ضمن آنکه برای جذب شرکت‌های خارجی در قزاقستان 10 منطقه ویژه اقتصادی و 2 منطقه صنعتی احداث شده است.

    در این نشست همچنین تصریح شد: در حال حاضر در قزاقستان بیش از 140 بنگاه مشترک اقتصادی قزاقستان و اتریش دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی