عصر بازار

در یک پرونده بیمه عمر و حادثه گروهی ؛

بیمه «ما» ۲ میلیارد و هشتصد میلیون ریال خسارت پرداخت کرد

عصر اعتبار- شرکت بیمه «ما» ۲ میلیارد و هشتصد میلیون ریال خسارت به ذی‌نفعان بیمه‌نامه عمر و حادثه گروهی پرداخت کرد.

بیمه «ما» ۲ میلیارد و هشتصد میلیون ریال خسارت پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، در پی حادثه‌ای که منجر به فوت دو تن از کارمندان شرکت حمل و نقل هاگ بار شده بود، کارشناسان  بیمه «ما» ضمن دلجویی از خانواده بازماندگان این حادثه تلخ به سرعت نسبت به  بررسی و پرداخت خسارت به ذی‌نفعان این پرونده اقدام کردند.

    بر اساس این گزارش، ذی‌نفعان این پرونده  طی مراسمی ویژه چک خسارت خود را توسط مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما» دریافت کردند .

    در این مراسم مجید مدیر عامل بیمه «ما» ضمن ابراز تسلیت به خانواده حادثه دیدگان این بیمه نامه گفت سیاست این  شرکت در جلب حداکثری رضایت بیمه‌گذاران و بیمه شدگان است . و کارشناسان ، تمامی توان  و دقت خود را در بررسی پرونده‌های خسارت به کار می‌گیرند.

    وی در ادامه گفت:  بهترین تبلیغات برای هر شرکت بیمه‌ای به دست آوردن مشتریان وفادار است و بزرگترین افتخار برای بیمه‌گران پرداخت به موقع خسارت به بیمه شدگان است تا بتوانیم از این طریق  مرهمی هر چند کوچک برای حادثه دیدگان فراهم آوریم .

    گفتنی است آقای شایسته نماینده شرکت حمل و نقل هاگ بار که تمامی کارکنان خود را  تحت پوشش بیمه‌نامه عمر و حادثه گروهی بیمه «ما» در آورده است از نحوه بررسی پرونده و پرداخت به موقع خسارت رضایت خود را اعلام داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی