عصر بازار

سردار نقدی خبر داد:

ایجاد ۱۴۰ هزار شغل توسط بسیج برای کمک به دولت و پیشبرد اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- رییس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری فعالیت های این نهاد در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گفت: در ۲ سال گذشته نزدیک به ۱۴۰ هزار شغل توسط بسیج ایجاد شده که این اقدام در راستای کمک به دولت و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی بوده است.

ایجاد ۱۴۰ هزار شغل توسط بسیج برای کمک به دولت و پیشبرد اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی پیش از خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته تهران افزود: مردم ایران در اوج حماسه ها، بسیج را تشکیل و آن را گسترش دادند که امروز به عنوان یک نیروی بزرگ رهایی بخش در مقابل استکبار ایستاده است.
    وی به تلاش و فعالیت های استادان، پزشکان، دانش آموزان، دانشجویان، مهندسان، روحانیون و طلاب، مداحان، زنان و عشایر بسیجی و پایگاه های مقاومت بسیج اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها خبر از بارور شدن شجره طیبه ای می دهد که امام راحل به دست خود آن را بنا نهاد.
    رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آنقدر فعالیت بسیج گسترده، متنوع و فراوان است، که هیچکس قدرت جمع بندی و ارایه آن را ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی