عصر بازار

گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق تهران در تابستان ۹۴

عصر اعتبار- بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار، منطقه یک گران‌ترین و منطقه ۱۸ ارزان‌ترین مناطق شهر تهران برای خرید آپارتمان‌های مسکونی به شمار می‌روند.

گران‌ترین و ارزان‌ترین مناطق تهران در تابستان ۹۴
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، آخرین گزارش مرکز آمار، متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در مناطق مختلف شهر تهران را استخراج کرده است که بر اساس آن، گران‌ترین منطقه در شهر تهران منطقه یک با قیمت هر متر مربع هشت میلیون و 393 هزار و 100 تومان و ارزان‌ترین منطقه، منطقه 18 با قیمت هر متر مربع دو میلیون و 35 هزار و 500 تومان است.

     همچنین بعد از منطقه یک، مناطق سه و دو به ترتیب با قیمت هر متر مربع هفت میلیون و 389 هزار و 300 تومان و پنج میلیون و 995 هزار و 200 تومان گران‌ترین مناطق به شمار می‌روند.

    مناطق 17 و 20 نیز به ترتیب با قیمت هر متر مربع دو میلیون و 96 هزار و 300 تومان و دو میلیون و 115 هزار و 400 تومان بعد از منطقه 18، ارزان‌ترین مناطق به شمار می‌روند.

    البته این قیمت‌ها متوسط قیمت در هر منطقه است و یقینا با قیمت‌هایی کمتر یا بیشتر نیز در هر منطقه معاملاتی انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی