عصر بازار

یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون، هزینه سه ماه و نیم مرخصی اضافه کروش!

عصر اعتبار- کروش قبلا یک ماه و نیم مرخصی اضافه گرفته و حالا دو ماه دیگر هم می گیرد تا در مجموع ۳ ماه و ۱۵ روز اضافه تر از قراردادش، مرخصی گرفته باشد.

یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون، هزینه سه ماه و نیم مرخصی اضافه کروش!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، میثم بهرامی- کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در جلسه روز پنجشنبه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال رو به او گفت که وقتی تیم ملی کاری ندارد و تعطیل است، چرا باید در ایران بماند؟ علی کفاشیان هم این موضوع را پذیرفت و گفت: «ما با مرخصی هایت موافقت می کنیم.» اما رئیس فدراسیون تا چند روز قبل این حرف را نمی زد و می گفت: «من اگر به او مرخصی بدهم، ضرر زیادی می کنم.» کروش ماهیانه رقمی نزدیک به 450 میلیون تومان از فدراسیون فوتبال می گیرد. در قرارداد او ذکر شده که باید سالیانه یک ماه و 15 روز مرخصی برود اما کروش دفعه اول نزدیک به سه ماه مرخصی رفت؛ یعنی یک ماه و نیم بیشتر حالت عادی. حالا هم کروش درخواست مرخصی دوماهه کرده و کفاشیان با آن موافقت می کند. وقتی خبرنگاری از کروش پرسید که قرار است به او مرخصی بدون پول بدهید، خندید وگفت: «مرخصی با حقوق می‌شود دیگر.» این یعنی کروش بابت سه ماه و نیم خارج از ایران، از فدراسیون پول می گیرد؛ رقمی نزدیک به یک میلیارد و 575 میلیون تومان. این رقم بسیار سنگینی برای فدراسیونی است که این روزها بدون پول با مشکلات عدیده ای روبروست. مشکل اینجاست که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این مسایل معمولا قدرتمند کار نمی کند. کروش بار اول یک ماه و نیم اضافه مرخصی رفت و این مرخصی او با حقوق بود. حالا به آن مرخصی، این دو ماه را هم اضافه کنید تا در نهایت متوجه شوید مرخصی های کروش در یک سال چیزی حدود یک میلیارد و 570 میلیون تومان آب می خورد. حساب و کتاب هم به این شکل است. کروش ماهیانه 450 میلیون حقوق می گیرد. سه ماه حقوق این مربی می شود یک میلیارد و 350 میلیون تومان. 15 روز حقوق کروش هم 225 میلیون تومان است. حالا سرجمع زدن این دو رقم می شود یک میلیارد و 575 میلیون تومان. آیا این رقم برای تنها مرخصی های کروش گزاف نیست؟ بی شک در این زمینه نمی توان به مربی پرتغالی ایرادی گرفت. اگر به او مرخصی بدهند می رود و اگر ندهند مجبور است بماند و کارش را کند. در این شرایط هم بعید است او تیم ملی را ول کند و برود، حالا چرا کفاشیان به ضرر فدراسیون کار می کند، سوالی است که باید پاسخ دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی