عصر بازار

انجام بیش از ٢٢ درصد از تراکنش های شبکه بانکی در بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه ١٣٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ٢٤ میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل ٢٢ درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.

انجام بیش از ٢٢ درصد از تراکنش های شبکه بانکی در بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مشتریان این بانک در مهر ماه سال ١٣٩٤ به طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٦٤٤هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع٧۰٩ میلیون و ٣١٩هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند که این رقم معادل ٢٢ درصد کل تراکنش های شبکه می باشد.  این میزان بیانگر رشد١٤ درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
    براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام و ارتقاء و به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری مستمر و افزایش قابلیت های جدید آنرا در دستور کار قرار داده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مرداد ماه سال جاری بیش از ٤٣ میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
    گفتنی است این بانک با ٤٥٤ هزار مشتری اینترنتی با میانگین  حدود١٢میلیون تراکنش در ماه، صدور بیش از ٥٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با ٢٦۰۰ شعبه شعبه داخلی و ٢١ شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی