عصر بازار

اختلاف قیمتی مسکن در منطقه به منطقه تهران

عصر اعتبار- منطقه دو با ۲۳ میلیون ۵۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان و منطقه ۱۷ با سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان به ترتیب بیشترین و کمترین فاصله قیمتی بین گران‌ترین و ارزان‌ترین مسکن در تهران را داراست.

اختلاف قیمتی مسکن در منطقه به منطقه تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار حداقل، حداکثر و متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی به تفکیک مناطق شهرداری شهر تهران در تابستان 94 اعلام شده است.

    بر اساس اعداد و ارقامی که در این گزارش اعلام شده، در میان 22 منطقه استان تهران، منطقه دو بیشترین اختلاف قیمتی را در میان سایر مناطق داراست، زیرا بر اساس این آمار، حداقل قیمت هر متر مربع منزل مسکونی معامله شده در منطقه دو، یک میلیون و 52 هزار و 100 تومان گزارش شده، این در حالی است که حداکثر قیمت هر متر مربع در این منطقه 24 میلیون و 642 هزار و 900 تومان است، بنابراین منطقه دو شهرداری با اختلاف 23 میلیون و 590 هزار و 800 تومان بیشترین اختلاف قیمتی در میان منزل‌های مسکونی را داراست.

    منطقه 17 شهر تهران نیز در میان سایر مناطق، کمترین اختلاف قیمتی در میان منزل‌های مسکونی را داراست، زیرا بر اساس گزارش مرکز آمار، حداقل قیمت هر متر مربع منزل مسکونی معامله شده در فصل تابستان، در این منطقه 865 هزار و 400 تومان و حداکثر چهار میلیون و 475 هزار و 700 تومان است که فاصله آنها سه میلیون و 610 هزار و 300 تومان می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی