عصر بازار

مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا:

زائران اربعین حسینی تحت پوشش بیمه آسیا

عصر اعتبار- بیمه آسیا زائران اربعین حسینی را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد .

زائران اربعین حسینی تحت پوشش بیمه آسیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ژیلا رضوی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه آسیا با تاکید بر ضرورت دریافت پوشش بیمه ای زائران عتبات عالیات، گفت : هموطنان عازم به عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین حسینی که به صورت انفرادی یا گروهی (کاروان های زیارتی ) قصد زیارت عتبات عالیات را دارند، می توانند از طریق یکصد شعبه و بیش از سه هزار نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور و پایانه های مرزی، بیمه نامه حوادث طرح عتبات عالیات بیمه آسیا را دریافت کنند.
    مدیر بیمه های عمرو حوادث بیمه آسیا افزود: در بیمه نامه حوادث طرح عتبات عالیات ، بیمه شدگان در طول شبانه روز تحت پوشش خطرات فوت، نقص عضو و هزینه های پزشکی ناشی از حوادث عمومی ، بمب گذاری وعملیات تروریستی قرار دارند.
    وی با اشاره به پایین بودن حق بیمه این طرح و حق انتخاب سرمایه های پیش بینی شده از طرف زائران عتبات عالیات ، اظهار داشت : آژانس های مسافرتی و افرادی که متولی تورهای زیارتی هستند ، می توانند با بهره مندی از تخفیف های گروهی ، این بیمه نامه را برای زائران تهیه کنند.
    گفتنی است شماره های تماس 66417104 ـ 021 ، 66977282 ـ 021 و 8707 ـ 021 در ستاد مرکزی و هم چنین کلیه شعبه هاو نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه ، پاسخگویی و راهنمایی های مورد لزوم زائران گرامی هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی