عصر بازار

در تداوم اجرای طرح گفتگوی بی واسطه بانک انصار

این بار، جانشین معاون اعتبارات و تجهیز منابع به سئوالات مشتریان پاسخ داد

عصر اعتبار- اجرای طرح «گفتگوی بی واسطه» با حضور آقای حبیبیان جانشین معاون اعتبارات و تجهیز منابع در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۷آبانماه آغازشد، ادامه یافت و این بار جانشین معاون اعتبارات و تجهیز منابع، پاسخگوی مشتریان و کارکنانی بود که برای دریافت پاسخ سئوالات خود، با وی به طورمستقیم گفتگو کردند.

این بار، جانشین معاون اعتبارات و تجهیز منابع به سئوالات مشتریان پاسخ داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تماس گیرندگان صبح چهارشنبه با آقای حبیبیان از وی درباره شرایط پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، فروش‌اقساطی ومسکن، تمدید تسهیلات و پرداخت بدهی غیرجاری سئوال کرده و معاون اعتبارات به سئوالات آنان پاسخ داد.

    گفتنی است که طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار بر اساس زمانبندی مشخص و از قبل اعلام شده در مرکز خدمات مشتریان بانک انصار صورت می گیرد و ناشی از اجرای موفقیت آمیز طرح مشابه در سال گذشته است که تماس گیرندگان نسبت به دریافت پاسخ پرسش های مطرح شده ابراز رضایت کرده بودند. همچنین، از نکات برجسته این طرح،  استقبال زیاد مشتریان وکارکنان در طرح سوالات وارایه دیدگاه ها وپیشنهاد های سازنده خود است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی