عصر بازار

معاون وزیرکار:

از ظرفیت‌های پست بانک‌ایران در سراسر کشور استفاده می‌کنیم

عصر اعتبار- حسن طائی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم‌افزائی نهادهای حامی کسب و کارهای خرد استان خوزستان گفت: پست‌بانک‌ایران با بیش از ۱۲هزار دفترخدمات بانکی در سراسر کشور به‌عنوان نهاد حامی کسب‌و‌کارها عمل می‌کند و از ظرفیت‌های این بانک در سراسر کشور استفاده می‌کنیم.

از ظرفیت‌های پست بانک‌ایران در سراسر کشور استفاده می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: هیچ بانکی چنین ظرفیتی را ندارد و تنها پست بانک ایران است که با سرمایه‌گذاری مناسب، بسترهای لازم را برای خدمت‌رسانی در مناطق روستائی و غیربرخوردار کشور فراهم ساخته است.
    مجید رضائی معاون اداره‌کل دفاترخدمات بانکی پست بانک ایران در این نشست ضمن تشریح خدمات این بانک، آمادگی لازم برای توسعه کسب‌و‌کارهای خرد درسطح کشور را اعلام داشت.
    همچنین در نشست مذکور که با رویکرد اشتغال‌زائی در استان خوزستان برگزار شد، مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با کسب‌و‌کارهای خرد نیز حضور داشتند.
    گفتنی است: رضائی پس از این نشست از باجه نمایندگی خدمات بانکی منطقه اروند نیز بازدید و از زحمات و تلاش‌های مسئول و کارکنان این باجه تقدیر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی