عصر بازار

هنوز هیچ کارت اعتباری برای خرید کالای ایرانی صادر نشده است

عصر اعتبار- در این طرح قرار است بر مبنای میزان درآمدی که کارمندان دولت، بازنشستگان و فرهنگیان دارند وام کالای ایرانی به آنها تعلق گیرد.

هنوز هیچ کارت اعتباری برای خرید کالای ایرانی صادر نشده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، در حالی که پیش از این اعلام شده بود با ثبت نام متقاضیان طرح وام 10 میلیونی خرید کالای ایرانی کارت های اعتباری آن صادر خواهد شد در حالی که ثبت نام ها صورت گرفته تا این لحظه هنوز خبری از صدور این کارت‌ها نیست.

    در این طرح قرار است بر مبنای میزان درآمدی که کارمندان دولت، بازنشستگان و فرهنگیان دارند وام کالای ایرانی به آنها تعلق گیرد.

    اما این طرح با ابهامات زیادی همراه است و روند اجرایی آن هنوز مشخص نیست و نگرانی از دریافت وام از سوی کارمندان و هزینه آن در موارد دیگری غیر از خرید کالای ایرانی وجود دارد.

    همچنین هم اکنون کارخانه‌ها نمایندگی‌های خود را معرفی کرده اند اما در صورتی که قرار باشد کارخانه ها به صورت مستقیم اقدام به ارائه کالا کنند در مقابل فروشگاههایی که مالیات می دهند و با دارایی سرو کار دارند متضرر خواهند شد.

    در حال حاضر تکلیف این کارت های اعتباری مشخص نیست و این نگرانی وجود دارد که این منابع به چرخه تولید وارد نشود و مورد سوء استفاده قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی