عصر بازار

تمبر ۲.۵ میلیارد تومانی به کمک فدراسیون فوتبال آمد!

عصر اعتبار- شاید اگر هزینه دادرسی برای تشکیل پرونده شکایت از مجری انحصاری تبلیغات محیطی نبود ، تا به حال منتقدان فدراسیون فوتبال در هیات رئیسه و سازمان لیگ ، تاج و کفاشیان را وادار به شکایت می کردند.

تمبر ۲.۵ میلیارد تومانی به کمک فدراسیون فوتبال آمد!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، سعید اکبری: ماجرای قرارداد تبلیغات محیطی بعد از قرائت نامه مالک شرکت تبلیغاتی کانون آگهی ایران نوین در جلسه دوشنبه گذشته مدیران باشگاه های کشور حسابی پیچیده شده است. جلسه ای که در آن گفته شد این شرکت برای سال جدید ریالی نپرداخته و حالا طبق دو بند 10 و 14 این قرارداد ، خواهان تخفیف 50 درصدی است. در همان جلسه گروه زیادی از مدیران منتقد فدراسیون در تیم های لیگ برتری خواهان شکایت از این شرکت بودند. خواسته ای که در همان ابتدا مستلزم ابطال تمبر 2.5 میلیارد تومانی است و در فدراسیونی که آه در بساط ندارد ، رفتن به دادگاهی حقوقی که اقلا 2 تا 3 سالی همه کارها را به تعویق می اندازد ، اقلا فعلا تصمیم درستی از سوی مسئولان فدراسیون تشخیص داده نشده. درحالی که تاج می گوید اگر لازم باشد شکایت هم می کنند. این سنگ. 2.5 میلیاردی اما مانع از ورود این پرونده به دادگاه حقوقی شده و قرار شده است تا گروهی به نمایندگی از سایر اعضا به دنبال حل بی دعوای این پرونده و رسیدن پول به فوتبال باشند. پندار توفیقی به نمایندگی از باشگاه استقلال ، یکی از 5 نفر این کمیته است که می گوید:« اصلا فکر کردن به دعوا که فعلا کار درستی نیست. به هر حال سال قبل این شرکت در دل مشکلاتی که بوده 40 میلیارد تومان به فوتبال پول داده که برابر با رقم دریافتی فوتبال از تمام 3 سال قبل از آن بوده است و امسال هم باید دنبال راهکاری باشیم که مشکلات را حل کنیم. الان انها ریالی پول ندادند چون دنبال توافقی جدید هستند. آنها می خواهند کمی از مبلغ قرارداد کسر شود. 50 درصد که اصلا امکان پذیر نیست اما در تمام قراردادهای تجاری با توجه به شرایط خاص اقتصادی ، قراردادها این امکان را دارند که تا 25 درصد بیشتر یا کمتر شوند و این به توافق دو طرف بستگی دارد.»

    او ادامه می دهد:«ما به دنبال راهکاری منطقی هستیم. اینکه این شرکت با شرایط جدید امسال رقمی نزدیک به 80 میلیارد تومان برای فوتبال آورده مالی داشته باشد ، خودش یک اتفاق بزرگ و خوشایند می تواند باشد چون دیگر رقم تبلیغات واقعی فوتبال را جا انداخته ایم. برای این شرکت هم دنبال برنامه ریزی هستیم که با کمی تسهیل شرایط بتوانیم قرارداد را پیش ببریم . آنها آمادگی پرداخت بخشی از تعهدات شان را هم دارند اما می خواهند برای سال جدید و با توجه به شرایط ، زمان پرداخت ها و مبالغ کمی تغییر کند و این کمیته هم به دنبال رسیدن به راه حل منطقی برای حل مشکل مان است نه دعوا.»

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی