عصر بازار

مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی:

مشکلی برای تامین اعتبار ۱۱۰ هزار خودرو نداریم

عصر اعتبار- مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای تامین منابع تسهیلات ۱۱۰ هزار خودرو وجود ندارد، گفت: امروز هم به بانک‌های عامل اعلام کردیم به محض دریافت کامل مدارک،مرحله به مرحله برای پرداخت اعتبار اقدام کنند.

مشکلی برای تامین اعتبار ۱۱۰ هزار خودرو نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سید علی اصغر میر محمد صادقی در خصوص اعطای منابع تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو، اظهارداشت: بانک مرکزی با بانک‌ها قرارداد منعقد کرده و بانک‌های عامل هم باید براساس تفاهمهای انجام شده لیست‌ها را به انضمام چک‌های ظهرنویسی شده توسط خودروساز‌ان و مشخصات خودرو را تحویل گرفته و برای بانک مرکزی بفرستند.

    وی با بیان اینکه در چند روز اخیر مشاهده شده خودروسازان‌ برخی موارد از جمله ظهرنویسی چک‌ها را رعایت نکرده‌اند، افزود: امروز هم به بانک‌های عامل اعلام کردیم به محض دریافت کامل مدارک، قسمت به قسمت به پرداخت اعتبار اقدام کنند.

    مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی تاکید کرد: برای تامین مالی تسهیلات 110 هزار خودرو هیچ مشکلی نداریم اما خودروسازان باید موارد تفاهم شده را رعایت کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی