عصر بازار

گردهمائی بسیجیان پست بانک‌ایران برگزار شد

عصر اعتبار- گردهمائی بسیجیان پست بانک ایران به مناسبت هفته بسیج مستضعفین، دوم آذرماه سال جاری درمحل سالن اجتماعات این بانک در تهران برگزار شد.

گردهمائی بسیجیان پست بانک‌ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای مراسم عبدالرحمن آقائی فرمانده حوزه مقامت بسیج این بانک ضمن تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به میهمانان به تشریح نقش و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف کشور پرداخت.
    سرهنگ پاسدار علیرضا عاشوری مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ نیز در این مراسم به تشریح تفکر بسیجی و ویژگی‌های آن پرداخت و اظهارداشت: عشق به ولایت، اخلاص، خودباوری، ایثار، شهادت طلبی، دشمن‌شناسی و توکل و توسل به خدا از مهمترین ویژگی این تفکر است.
    وی تصریح کرد: بسیج میراث حضرت امام خمینی(ره) است و با خون شهداء استحکام یافت و هرچه جلوتر می‌رویم بالندگی آن بیشتر شده و ماندگار خواهد بود.
    همچنین در ادامه سعید حریری رایزن وزارت امور خارجه و عبداله طالبی کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور به ترتیب به تشریح روش‌های مختلف تأثیرگذاری بر مخاطب و توانمندی‌های بسیجیان پرداختند.
    گفتنی است: در این مراسم تعدادی از مدیران ستادی و بسیجیان واحدهای ستادی و مدیریت شعب مناطق تهران حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی