عصر بازار

دو میلیون جوان انگلیسی در فقر کامل به سر می‌برند

عصر اعتبار- براساس آخرین مطالعات صورت‌ گرفته تعداد جوانان انگلیسی که در فقر کامل به سر می‌برند از تعداد سالمندان فقیر این کشور پیشی گرفته است.

دو میلیون جوان انگلیسی در فقر کامل به سر می‌برند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از بی‌بی‌سی مؤسسه جوزف رون‌تیری انگلیس در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که براساس آخرین مطالعات صورت‌گرفته حدود 1.7 میلیون جوان بین 16 تا 24 سال، در انگلیس در فقر کامل به سر می‌برند.

    از سوی دیگر این مطالعه تعداد سالمندان بالای 65 سال فقیر در انگلیس را حدود 1.5 میلیون نفر برآورد کرده است.

    بنا به گفته مدیر اجرایی این مؤسسه در حال حاضر جوانان انگلیسی در مواجهه با دو مشکل کمبود شغل با دستمزد مناسب و همچنین کمبود خانه‌ها با قیمت مناسب، دست و پنجه نرم می‌کنند.

    براساس مطالعه صورت‌گرفته توسط مؤسسه جوزف رونتیری تعداد جوانان فقیر در انگلیس نسبت به یک دهه گذشته، حدود نیم میلیون نفر افزایش یافته است.

    از سوی دیگر این گزارش تأکید می‌کند که احتمال از دست دادن شغل در جوانان انگلیسی 4 برابر بیش‌تر از متوسط این شاخص در کل جمعیت این کشور است.

    بنا به گفته مدیر این مؤسسه نسل بعدی مردم انگلیس محکوم به شرایط بدتری نسبت به حال حاضر است و با مشکلات جدی‌تر در زمینه زندگی، اشتغال و خانواده روبه‌رو خواهند شد.

    این مؤسسه تأکید کرده است که جوانان انگلیسی در حال حاضر با شرایط اقتصادی بسیار سخت‌تری نسبت به دهه گذشته مواجه هستند.

    از سوی دیگر مؤسسه مطالعات مالی انگلیس هفته گذشته گزارش داد که جوانان انگلیسی در حال طی روندی هستند که در مراحل مختلف زندگی خود، فقر بیش‌تری را نسبت به والدین خود تجربه خواهند کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی