عصر بازار

رئیس پلیس گذرنامه اعلام کرد؛

وثیقه ۱۵ میلیون تومانی برای صدور گذرنامه مشمولان نظام وظیفه

عصر اعتبار- رئیس پلیس گذرنامه نیروی انتظامی اعلام کرد: آن دسته از مشمولان نظام وظیفه که تکلیف سربازی آن ها مشخص نیست یا در حین تحصیل هستند و تمایل دارند تا به سفر کربلا بروند باید برای گرفتن ویزا و گذرنامه، وثیقه ۱۵ میلیون تومانی ارایه دهند.

وثیقه ۱۵ میلیون تومانی برای صدور گذرنامه مشمولان نظام وظیفه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد بابایی افزود: البته ارایه این وثیقه شرط لازم برای این دسته از افراد برای دریافت ویزای هر کشوری است و زمانی که مشمولان یاد شده از سفر بازگردند ، وثیقه آنان عودت داده می شود.
    به گزارش ایرنا، مرزهای مهران، شلمچه و چزابه برای عبور زائران به کربلا در نظر گرفته شده و پلیس توصیه کرده است تا زائران، مرز مهران را برای انجام این سفر معنوی انتخاب کنند.
    مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام، کانون اصلی و مهم تردد زائران سوگوار حسینی به عتبات عالیات است که سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عزادار برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات از این مرز به کشور عراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این میزان در اربعین امسال تا 2 میلیون تن افزایش یابد.

    **افزایش 5 / 36 درصدی صدور گذرنامه
    رئیس پلیس گذرنامه نیروی انتظامی همچنین از افزایش 5/36 درصدی صدور گذرنامه از اول فروردین تا 30 آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
    این مقام مسئول انتظامی، افزود: طی هشت ماه امسال حدود 189هزار و 272 گذرنامه صادر شده است.
    وی با بیان اینکه گذرنامه ها به صورت الکترونیکی صادر می شود، گفت: صدور الکترونیکی گذرنامه سبب سرعت در صدور می شود؛ به گونه ای که این گذرنامه ، طی دو روز برای شهروندان ارسال می شود.
    رئیس پلیس گذرنامه نیروی انتظامی، اضافه کرد: صدور گذرنامه یک روز به طول می انجامد و یک روز دیگر لازم است تا به دست افراد برسد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو