عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

عصر اعتبار- بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است.

پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

    مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

    بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است

    4 آذر ماه 1358 مصادف است با سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی

    ( رحمه الله علیه) مبنی بر تشکیل بسیج، نهادی انقلابی که از سرمایه های فکری و انسانی ایران اسلامی می باشد و نقش برجسته آن در توسعه برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگینقشی بی بدیل و براساس عشق به خدمت به مردم است که از این منظر می توان بین دو نهاد بسیج و تعاون ویژگی های گسترده مشترکی را لحاظ نمود.

    و به یقین بسیج به مفهوم اخلاق و معنویت، سازندگی و خدمت رسانی، خودباوری و جهاد علمی، ایثار و شهادت، اقتدار و انتظار و بسیج به مفهوم تدبیر امور و امید به فردائی بهتر است، ویژگی هائی که در زندگی با همدلی و همزبانی، و زندگی با تعاون و همیاری می توان تجربه نمود.

    شناخت بسیجی از ضروریات سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام (رحمه الله علیه) و ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

    اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد عزیز و پر افتخار بسیج و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب، بسیجیان آزاده و ایثارگر، خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون و بویژه کارکنان خدوم بسیجی تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

    محمدعلی سهمانی اصل

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی