عصر بازار

رییس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد:

سکه و طلا ارزان شد/ کاهش قیمت‌ها ادامه دارد

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه به پائین‌ترین حد خود در چند سال اخیر رسیده است، اعلام کرد: نرخ سکه در ۵ هفته گذشته ۱۸ هزار تومان نزول کرد.

سکه و طلا ارزان شد/ کاهش قیمت‌ها ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خری«عصراعتبار» به نقل از مهر، محمد کشتی آرای از کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی در 5 هفته اخیر به صورت متوالی خبرداد و دلیل کاهش نرخ را افزایش نرخ بهره در آمریکا که باعث تقویت نرخ دلار و سرمایه گذاری بر بخش های مختلف می شود، ذکر کرد.

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: این در حالی است که سرمایه گذاری در سایر بخش‌ها، منجر به کاهش سرمایه گذاری در طلا و کاهش نرخ آن می شود.

    وی با بیان اینکه قیمت طلا و سکه در بازار داخلی هم متاثر از نرخ های جهانی طلا کاهش یافته است، افزود: هم اکنون قیمت سکه به پائین ترین حد خود در 4 سال اخیر رسیده و در 5 هفته اخیر حدود 18 هزار تومان تنزل یافته است.

    وی ادامه داد: قیمت هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی هم طی این 5 هفته کاهش یافته و از حدود 922 هزار تومان به 903 هزار تومان رسیده است.

    کشتی آرای پیش بینی کرد که قیمت طلا در بازارهای جهانی همچنان روندی نزولی داشته باشد و در پی آن قیمت طلا و سکه در بازار داخلی هم به روند کاهشی خود ادامه دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی