عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از روزنامه ایران

عصر اعتبار- مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل بانک کارآفرین، در راستای تعامل و تقویت همکاری‌های رسانه‌ای از روزنامه ایران بازدید به عمل آورد.

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از روزنامه ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس آیت‌اللهی روز سه‌شنبه سوم آذر ماه با حضور در محل ساختمان روزنامه ایران از بخش‌های مختلف و نشریات وابسته به آن بازدید به عمل آورد.

    بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کارآفرین در این بازدید دو ساعته ضمن بازدید از بخش‌های مختلف روزنامه ایران با مسئولان، دبیران و خبرنگاران این روزنامه به گفتگو نشست.

    بررسی وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، تحولات اقتصادی مرتبط به دوران پسا تحریم و ضرورت آمادگی بانک‌ها برای مواجهه با شرایط پیش رو، نقش و نحوه تعامل رسانه‌ها با بانک‌ها به منظور اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بانکی از جمله محورهایی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت.

    مدیرعامل بانک کارآفرین در این دیدار بر نقش ممتاز رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور تاکید و تصریح کرد: با بروز و ظهور فناوری‌های ارتباطاتی و اطلاعاتی، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی اهمیت ویژه‌ای یافته‌اند و به مدد به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین ارتباطاتی، نقش چشمگیری را در اطلاع‌رسانی مناسب و مقتضی ایفا می­‌کنند.

    مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از سخنانش با استقبال از نقد منصفانه رسانه‌ها خاطرنشان کرد: از جمله وظایف رسانه‌ها انتقاد از عملکرد دستگاه‌های دولتی و خصوصی به منظور اصلاح وضعیت و پیشبرد اهداف کشور و از جمله امور اقتصادی است.

    بر اساس این گزارش، محمد تقی روغنی‌ها مدیرمسئول روزنامه ایران نیز با ابراز خوشوقتی از بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از روزنامه ایران، از تعامل و همکاری دوسویه بانک کارآفرین و روزنامه ایران استقبال و خاطرنشان کرد: بانک کارآفرین از بانک‌های خوشنام، قابل اعتنا و معتبر در صنعت بانکداری است و بی‌تردید، انعکاس تجربیات، فعالیت‌ها و عملکرد این بانک، در تقویت سیستم بانکی کشور تاثیرگذار خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی