عصر بازار

برگزاری سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه زندگی در بیمه رازی

عصر اعتبار- سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی با حضور نمایندگان شعب شرکت در روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه در سالن همایش های شرکت بیمه رازی برگزارشد.

برگزاری سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه زندگی در بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سومین همایش بازاریابی و فروش بیمه های زندگی ویژه نمایندگان و کارشناسان شرکت در تهران و با حضور معاون فنی بیمه های اشخاص و مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی در سالن همایش ها برگزار شد.

    در این همایش آقای فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی اظهار داشت: شرکت بیمه رازی با توجه به شرایط جاری و تحولات صورت گرفته در صنعت بیمه، قصد دارد بیمه های زندگی را دراین شرکت تقویت نماید و سهم بیمه های زندگی را در پرتفوی شرکت افزایش دهد و به همین منظور ازهمه امکانات و ظرفیت ها استفاده خواهد شد و برگزاری دوره های آموزشی نیز در همین راستا است.

    معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود: بیمه های زندگی برای بیمه شدگان،  صنعت بیمه، جامعه و اقتصاد و نمایندگان منافع متنوعی دارد و بدین سبب توصیه می کنیم نمایندگان شرکت در این رشته فعالیت گسترده تری داشته باشند.

    در ادامه همایش مزبورآقای عباس رنجبرکلهرودی، مدیر بیمه های عمر و حوادث بیمه رازی نیز ضمن معرفی انواع محصولات بیمه ای شرکت بیمه رازی در رشته های بیمه زندگی و حوادث، اهداف برگزاری همایش را تشریح و اضافه نمود که جهت افزایش مهارت های حرفه ای نمایندگان در بازاریابی و فروش بیمه های زندگی، علاوه بر همایش یک روزه، دوره های آموزش تکمیلی نیز پیش بینی شده که اولین و دومین دوره آن نیز برگزارشده است و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

    در این همایش یک روزه  3 نفر از اساتید نیز مطالب  و تجربیات خود را در حوزه بازاریابی و فروش بیمه های زندگی و زبان بدن و اصول و فنون مذاکره جهت شرکت کنندگان تشریح نمودند و در پایان نیز در جلسه پرسش و پاسخ، به سؤالات مطروحه پاسخ داده شد.

    شایان ذکر است  علاوه بر تهران، برنامه های آموزشی فنی و تخصصی و همچنین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی توأما و یا به تفکیک برای سایر شعب نیز، با همکاری مدیریت آموزش و مدیران شعب، برنامه ریزی شده است که تا پایان بهمن ماه اجرا خواهد شد. در اولین مرحله دوره آموزشی نیز در  شهرهای چالوس و سنندج با حضور کارشناسان و نمایندگان شهر چالوس و استان کردستان برگزار شده است که مباحث فنی و تخصصی بیمه های زندگی توسط خانم فرشته جوادی بیان گردید و طرح های بیمه ای جدید شرکت بیمه رازی جهت مدعوین تشریح شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی