عصر بازار

معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی اعلام کرد:

شرکت بیمه رازی خدمات بیمه ای به زائرین عتبات عالیات ارائه می کند

عصر اعتبار- شرکت بیمه رازی برای کلیه زائران محترمی که عازم عتبات عالیات هستند بیمه نامه حوادث ویژه زائرین صادر می کند.

شرکت بیمه رازی خدمات بیمه ای به زائرین عتبات عالیات ارائه می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای فرشید بخشی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی  با اعلام خبر مذکور افزود: شرکت بیمه رازی به منظور ارائه خدمات بیمه ای به زائران عتبات عالیات در طول سال به ویژه در ایام محرم، صفر و اربعین حسینی تسهیلات بیمه ای ویژه ای تدارک دیده است  و بیمه نامه زائرین به همین منظور طراحی و ارائه نموده و فروش آن را از اول محرم آغاز نموده است و تاکنون نیز هزاران نفر از هموطنان از خدمات بیمه ای این شرکت برخوردار گردیده اند.

    معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی افزود در طرح بیمه ای این شرکت کلیه حوادث احتمالی در طول مدت سفر تحت پوشش می باشد و بیمه شدگان می توانند با خیال آسوده سفر کنند و در صورت مواجهه با حوادث غیرمترقبه از حمایت ها و مزایای بیمه نامه برخوردار شوند.

    آقای فرشید بخشی در باره نحوه صدور بیمه نامه نیز اظهار داشت: زائرین گرامی می توانند این بیمه نامه را  به صورت گروهی و انفرادی از طریق شعب و نمایندگان ویژه و همچنین در مبادی خروجی تهیه کنند.

    در استان های خوزستان و ایلام،  در مرزهای خروجی چزابه، شلمچه و مرز مهران محل های ویژه ای جهت صدور بیمه نامه پیش بینی شده است. همچنین امکان تهیه اینترنتی بیمه نامه به صورت آنلاین نیز در دسترس می باشد.

    معاون بیمه های اشخاص بیمه رازی در پایان با بیان اینکه حق بیمه، بیمه حوادث با پوشش های مناسب بیمه ای،  بسیار نازل است؛ توصیه کرد که کلیه زائرین عزیز قبل از خروج از کشور این بیمه را از  شعب و نمایندگی های شرکت بیمه رازی تهیه و با آرامش مسافرت خود را به انجام برسانند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی