عصر بازار

دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان قم با جمعی از علما و مراجع تقلید کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۰
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید
  • دیدار مدیرعامل بانک ملت با علما و مراجع تقلید

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی رستگار در این سفر که محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، رشید خضری مدیر روابط عمومی، محسن مقدسی رییس اداره کل حراست و دو تن از مشاوران مدیرعامل بانک ملت وی را همراهی می کردند، با آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع تقلید، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله العظمی علوی گرگانی مرجع تقلید، آیت الله سیدجواد شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی و آیت الله العظمی سبحانی مرجع تقلید کشورمان دیدار کرد.
آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید کشور در دیدار با مدیران ارشد بانک ملت، خدمات دهی به مردم را در بخش اقتصادی کشور، توفیقی برای مدیران بانک خواند و اظهار داشت: بر اساس تاکید بزرگان، بانک ها باید رسیدگی به نیازمندان و مستضعفان را در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: الحمدلله بانک ملت امکانات زیادی دارد و خدمات زیادی به مردم ارائه می کند ولی مردم باید بدانند که این بانک چه کارهایی را در بخش های مختلف انجام داده است. باید بدانند که بانک ملت برای ایجاد اشتغال پیشقدم شده یا در بخش کشاورزی یا تولید اقدامات وسیعی را انجام داده است.اگر این موارد اطلاع رسانی شود بقیه بانک ها نیز به ورود به این عرصه ها مشتاق خواهند شد.
آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام جمعه قم هم در دیداری جداگانه، از اقدامات بانک ملت در بخش های مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: بانک ملت از دستگاه های اقتصادی مهم و باارزش کشور است که باید برای رسیدن به قله تمام تلاش خود را به کار بگیرد و در حد توان خود برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، کمک کند.
وی از مدیران بانک ملت خواست تا اهداف و راهبردها و بایدها و نبایدهای فعالیت های خود را برای مردم تبیین کنند.
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور نیز در دیدار با مدیران بانک ملت،با بیان این نکته که مجموعه بانک ملت بر اساس گزارش های ارائه شده، بهترین ارائه خدمات را داشته است، از کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر این بانک قدردانی کرد و گفت: رویکرد بانک ملت در حمایت از سرمایه گذاری ها و به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور، قابل ستایش است.
وی بانک را دارای امتیازات بالا و در عین حال نقشی حساسی در اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: سپرده های نظام بانکی ذخیره ای برای کشور است که نحوه استفاده از این منابع و رویکرد مدیران ارشد بانک ها در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.
آیت الله العظمی علوی گرگانی از مراجع تقلید همبا قدردانی از عملکرد مثبت بانک ملت اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.
وی با تاکید بر این نکته که خداوند سرمایه را در اختیار بانک ها قرار می دهد تا به بهترین شکل از آن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از شکل گیری بانک ها، تسهیل امور بندگان خدا است و مدیران بانک ها باید تلاش کنند تا فرآیندهای ارائه خدمات به مردم را تسهیل و ساده سازی کنند.
آیت الله شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی نیز در دیدار با مدیران ارشد بانک ملت با تاکید بر این نکته که ما پتانسیل و ابزار زیادی داریم ولی از آن خوب استفاده نکرده ایم خطاب به مدیران ارشد بانک ملت گفت: هر قدمی که برای ارائه خدمت به مستضعفان و مستمندان انجام می دهید ضمن این که توشه آخرت شما می شود آثار مثبت آن را در در دنیا نیز خواهید دید.
وی تاکید کرد: اگر شما به فکر مستمندان باشید مطمئنا خدا هم در پیشرفت اهداف به شما کمک خواهد کرد.
آیت الله العظمی جعفر سبحانی دیگر مرجع تقلید کشورمان نیز در دیداری جداگانه، عملکرد بانک ملت را بر اساس گزارش ها و آمار اعلام شده، قابل ستایش و قدردانی خواند و اظهار داشت: اقدامات انجام شده در این بانک بسیار خوب بوده است و خوشا به حال کسی که مسوولیتی را بپذیرد و به نحو احسن به آن عمل کند.
وی تاکید کرد: بانک امین مال و سپرده مردم است بنابراین نباید به راحتی به همه افراد وام یا دسته چک داده شود زیرا اعطای بی محابای وام و دسته چک، مشکلات متعدد زیادی را در پی خواهد داشت که از جمله آنها افزایش زندانیان چک و سفته خواهد بود.
این مرجع تقلید با تاکید بر این نکته که بانک ها باید در عقود شرعی در سود و زیان شریک باشند، خطاب به مدیران ارشد بانک ملت اظهار داشت: خدمات شما به ویژه در بحث اشتغالزایی و خدمات به مناطق محروم صدقه جاریه است و شما به این وسیله، ایمان و اخلاق مردم را تثبیت می کنید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی