عصر بازار

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر:

سازمانی شاداب، سالم، سخت کوش، آینده نگر و همراه با جاه طلبی سازمانی می‌خواهم

عصر اعتبار- مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: سازمانی شاداب، سالم، مفرح، پرتلاش، سخت کوش و آینده نگر و همراه با جاه طلبی سازمانی می خواهم چراکه تلاش برای ارتقا موجب حرکت سازمان می‌شود.

سازمانی شاداب، سالم، سخت کوش، آینده نگر و همراه با جاه طلبی سازمانی می‌خواهم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عیسی رضایی در دومین نشست تخصصی بانوان حوزه مرکزی، برگزاری این نشست ها را در راستای تعامل بیشتر سازمان و بانوان دانست و اظهار داشت: بانوان موسسه باید احساس وجود کرده و کاری نمایند که به عنوان نوع دوم (بعد از آقایان) شناخته نشوند.

    وی افزود: هر کس در موسسه با دل کار کند قطعا موفق خواهد شد.

    دکتر رضایی با اشاره به حضور نیروهای جوان و حتی بانوان در پست های بالای موسسه، خطاب به بانوان اعلام کرد: هویت حضور در پست های بالای سازمانی را در خود ایجاد نمائید و موانع را با حفظ حریم ها از مسیر پیشرفت خود بردارید.

    مدیر عامل موسسه  اعتباری کوثر با بیان این موضوع که باید در راه پیشرفت ابتدا موانع را شناخت و از انتظارات موسسه آگاه بود، ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت باید با اهداف سازمانی همسو شد و همین امر مانع درجا زدن می شود.

    وی خطاب به بانوان افزود:  باید به فکر ایجاد یک "سازمان غیر رسمی همسو" باشید و این امر مستلزم دستورالعملی برای ساز و کار و تعیین شاخص ها و اندازه گیری و رصد آنهاست که با همکاری برنامه ریزی و تحول باید تهیه شود.

    دکتر رضایی با تأکید بر استفاده از فرصت ها، ادامه داد :باید همواره نیازهایی را مطرح کنید که جمعی و مشترک بوده و در راستای اعتلای سازمان باشد.

    مدیر عامل محترم موسسه لذت بردن از محیط کار با حفظ حریم ها و توجه به دوره های آموزشی لازم جهت ارتقای علمی و جایگاهی نیروهای جوان در موسسه را از جمله موارد مهم و ضروری در امور بانوان برشمرد.

    وی هویت بخشی به تشکلات بانوان در موسسه را ضروری دانست و یادآور شد: در این راستا باید یک جریان سازی مثبت و در جهت ارتقای سازمان شکل بگیرد.

    نایب رییس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر انجام ورزش های تخصصی و پیشرفته توسط بانوان را باارزش دانست و اعلام فرمود: هدف، باید ایجاد زمینه لازم جهت ورزش تخصصی بانوان و در محیطی اختصاصی باشد و لازمه آن را می توان با برنامه ریزی مناسب فراهم کرد.

    وی افزود: اگر در سازمانی، جاه طلبی نباشد سازمان مرده است چراکه تلاش برای ارتقا موجب حرکت سازمان می شود.

    دکتر رضایی همچنین در این نشست صمیمی شرایطی را فراهم کردند تا بانوان برخی مسائل و دغدغه های مربوط به خود را مستقیم با ایشان مطرح نمایند.

    جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در این نشست با اشاره به دیدگاه موسسه در موضوع ارتقاء شغلی پرسنل اظهارداشت: عدالت در دادن پست های سازمانی در موسسه اعتباری کوثر با حذف نگاه جنسیتی اجرایی شده است. فعالیت یک مدیر خانم در حوزه مرکزی و 15 رییس شعبه خانم در سراسر کشور موید عملکرد موسسه اعتباری کوثر است.

    وی افزود: با توجه به نام زیبای کوثر توقع موسسه از بانوان شاغل زیاد است.

    فهیمی پور در ادامه خواستار رعایت پوشش سازمانی و حفظ حجاب باطنی و ظاهری و ترویج سیره فاطمی، رعایت انضباط کاری، مطالعه و اجرای دقیق دستورالعمل ها و ابلاغیه ها، حفظ شئونات اسلامی در روابط با همکاران و مشتریان، سخت کوشی، دلسوزی و انجام بهینه وظایف محوله، افزایش سطح دانش بانکی همسو با سیاست های موسسه، تعلق سازمانی، داشتن رفتار، عمل و گفتار در شان کوثر و جذب مشتری ، تعهد به اصول و ارزش های سازمان و علاقه مندی به موقعیت کاری و تلاش برای ارتقاء مشروع و قانونی جایگاه سازمانی از سوی بانوان شد.

    در ادامه حجت الاسلام بهرامی مدیر فرهنگی و مسئول دفتر نظارت شرعی موسسه به تشریح مسئله عفاف بانوان از منظر قرآن پرداخت و گفت:  عفاف در قرآن شامل عفاف در نگاه، گفتار، پوشش، راه رفتن و معاشرت می شود.

    مدیر محترم فرهنگی موسسه با بیان اینکه نباید از بانوان انتظار کار مردانه داشت، ادامه دادند: در سوره نور به  ویژگی های عفاف و احکام بانوان اشاره شده که خواندن این سوره را به همگی توصیه می‌کنم.

    حجت الاسلام بهرامی  با اشاره به آیات 26 و 27 سوره اعراف، یادآور شد: مراقب فتنه شیطان باشید چراکه کار شیطان فتنه گریست و شیطان قصد دارد انسان را به پست ترین جایگاه برساند.

    مسئول دفتر نظارت شرعی موسسه افزود: در آیات مختلف کتاب آسمانی به مسأله "عفاف در نگاه" اشاره و همواره انسان ها را به مراقبت از چشم و نگاهش توصیه کرده است.

    وی در ادامه به موضوع "عفاف در گفتار" از منظر قرآن پرداخت و خاطر نشان کرد: بانوان مراقب تن صدا و لحن صحبت خود با نامحرمان باشند چراکه صدای نازک و غیر عادی در صحبت کردن با نامحرمان زمینه لغزش آنان را فراهم می کند.

    آزاده محمدی، مشاور مدیر عامل در امور بانوان نیز در دومین نشست تخصصی همراهان یاس در حوزه مرکزی، با مغتنم شمردن چنین نشست هایی با حضور مدیر عامل محترم موسسه، از بانوان خواست تا همواره با صراحت، صداقت و سیاست مناسب مسائل خود را مطرح نمایند.

    وی با اشاره به رضایت نسبی بانوان از شرایط شغلی در موسسه گفت: لازم است موارد لازم جهت رفع موانع و مشکلات، با برنامه ریزی و سیاست درست کلامی عنوان شوند.

    وی خاطر نشان ساخت: مهربانی، گذشت و صداقت لازمه یک تشکل همدل و همزبان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی