عصر بازار

بیمه پاسارگاد و پرداخت دیه به سرنشین قطع نخاع شده حادثه رانندگی

عصر اعتبار- شرکت بیمه پاسارگاد در پی اعلام خسارت مربوط به واژگونی خودرو پراید در محور شاهرود - میامی مبلغ ۵ میلیارد و ۸۳۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال به سرنشین خودرو که از ناحیه کمر دچار آسیب شدید و قطع نخاع شده بود، پرداخت کرد.

بیمه پاسارگاد و پرداخت دیه به سرنشین قطع نخاع شده حادثه رانندگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس گزارش های دریافتی، طبق رأی دادگاه عمومی و جزایی شهرستان میامی راننده مسبب حادثه که همسر فرد آسیب دیده است، محکوم به پرداخت 388,97 درصد دیه کامل مرد مسلمان به علت تعدد دیات در حق فرد آسیب دیده شد.

    به‌ دنبال وقوع این حادثه پرونده‌ای در شعبه شاهرود تشکیل و از محل بیمه‌نامه شخص ثالث مالک خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن مبلغ دیه تعیین شده به فرد حادثه دیده پرداخت شد.

    گفتنی است، پرداخت این مبلغ خسارت در قبال حق بیمه پرداختی به مبلغ 3میلیون و 967 هزار ریال بوده است و این حادثه رانندگی هشداری است به کسانی که نسبت به تهیه بیمه نامه شخص ثالث تعلل ورزیده و یا به سقف تعهدات بیمه نامه کم توجه می باشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی