عصر بازار

در دیدار وزیر خارجه لوکزامبورگ و رییس کل بانک مرکزی تاکید شد:

برقراری ارتباطات کارگزاری با بانک‌های لوکزامبورگ

عصر اعتبار- در دیدار وزیر خارجه لوکزامبورگ و هیات همراه با رییس‌کل بانک مرکزی بر برقراری ارتباطات کارگزاری بانکی میان دو کشور تاکید شد.

برقراری ارتباطات کارگزاری با بانک‌های لوکزامبورگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار که ظهر چهارشنبه چهارم آذرماه 94 در ساختمان بانک‌مرکزی برگزار شد، ولی‌اله سیف با اشاره به علاقه‌مندی بانکداران ایرانی به همکاری‌های دوجانبه گفت: آماده‌ایم در زمینة برقراری ارتباطات کارگزاری و سایر زمینه‌ها از جمله خزانه‌داری، مدیریت ذخایر و خرید و فروش طلا، فعالیت در بازارهای مالی یا اعتبارات کوتاه و بلندمدت با لوکزامبورگ همکاری مشترک داشته باشیم.
    رییس‌کل بانک مرکزی همچنین نسبت به بهره‌گیری جامعة بانکداران ایرانی از خدمات مشاوره‌ای و آموزشی نظام بانکی لوکزامبورگ ابراز علاقه کرد.
    ژان اسل بورن، وزیر خارجه لوکزامبورگ، نیز در این دیدار گفت: مبادلة هیات‌های بانکی میان ایران و لوکزامبورگ به ارتقای سطح روابط اقتصادی منجر خواهد شد. وی پیشنهاد کرد زمینة همکاری موثرتر دو کشور با دیدار بانکداران دو طرف با یکدیگر، فراهم شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی